Vraag

Wordt mijn vakantie naar Macedonie geannuleerd?

• 17 juni 2020
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

Noord Macedonie wordt door TUI nog steeds aangeboden, Corendon neemt haar wel haar verantwoordelijkheid. Ohrid Airport is op slot. 

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @elbers103,

Op dit moment wordt Macedonië niet aangeboden door TUI. De bestemmingen die beschikbaar komen in de nabije toekomst kan je op deze pagina vinden. 

Vriendelijke groet,

Dimi

Hoezo? beschikbaar? Volledig boekbaar op vertrek 14 juli 2020

Kan echt niet 26 dagen van te voren met een lockdown Macedonie!

Reisduur: 8 dgn (1 week) Verzorging: Logies ontbijt Vervoer: Vliegtuig
Inclusief transfer van en naar accommodatie
Heenreis
Datum: di 14-07-2020 Vertrek: Amsterdam, 07:05 Aankomst: Ohrid, 10:05 Vervoer:TUI fly, Economy Non-stop vlucht Boeing 737
Terugreis
Datum: di 21-07-2020 Vertrek: Ohrid, 19:45 Aankomst: Amsterdam, 22:55 Vervoer:TUI fly, Economy Non-stop vlucht Boeing 737 Je vliegt met TUI fly of partner.
De vluchttijden kunnen nog wijzigen.

Reputatie 5
Badge +1

Beste Elbers,

Goed dat je dit aangeeft, ik zal dit intern aankaarten.

Heb je ook een specifieke vraag waar je antwoord op wilt? Of wilde je deze informatie gewoon even delen?

Bedankt voor je opmerkzaamheid.

Groeten,

Tessel

Dag Tessel,

Ach! Mijn specifieke vraag en ik gelijk geef maar het antwoord:

De reis gaat niet door. Helemaal geaccepteerd; voucher zie ik wel tegemoet, ondanks het feit dat jullie op mijn boeking nog steeds volhouden, nog 31 dagen. 

Ach. Doe wat Corendon daadkrachtig deed, waren  overigens de eersten die Macedonië ontdekten. Maar ook enkele weken geleden een strategische beslissing namen; stoppen met de vluchten op Ohrid Airport (Macedonië) Hoe spijtig dan ook.

Quote: "Op dit moment wordt Macedonië niet aangeboden door TUI. De bestemmingen die beschikbaar komen in de nabije toekomst kan je op deze pagina vinden. 

Waarvan Akte.

Ik wacht wel af.

Het is aan TUI niet aan mij!

Een Boeing 737-800  staat  neem ik aan klaar (Vanaf Eindhoven vertrek 17-07-2020 naar Ohrid Airport)

Reputatie 5
Badge +1

Beste Elbers,

Uit je bericht maak ik op dat je een boeking hebt staan voor een vakantie naar Noord-Macedonië in juli en dat je wilt weten of deze reis doorgaat.

Noord-Macedonië staat nog niet op onze lijst met bestemmingen waar wij in juli alweer heen vliegen. Mocht dit niet veranderen, dan zal je reis dus geannuleerd worden. 

Op dit moment worden alle klanten met een vertrekdatum tot 15 juli benaderd over of hun vakantie door gaat. Klanten met een latere vertrekdatum zullen daarna geïnformeerd worden.

Via de TUI Community is het niet mogelijk in te gaan op specifieke boekingen. Daarvoor kun je contact opnemen met het customer services center.

Belediging van TUI medewerkers is niet toegestaan op dit platform. Daarom zijn denigrerende opmerkingen verwijderd uit je reactie. Hetzelfde geldt voor excessief hoofdlettergebruik. Om deze redenen zal ik dit topic nu ook sluiten. 

Ik wens je een fijne avond.

Vriendelijke groeten,

Tessel