Beantwoord

Worden onze bijgeboekte extra services ook vergoed?

• 7 mei 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo! 

Ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de goede service ondanks de omstandigheden.  Wij zouden 12 April op vakantie naar Mexico gegaan zijn. Dit kon helaas niet doorgaan. Op 01 april hadden we de voucher al binnen, en savonds meteen opnieuw geboekt voor eind januari 2020. 

Het enige waar ik nog geen bericht van heb gehad is van de extra service die ik had betaald.  (Stoel reservering en lounge toegang op Schiphol) Dit was een bedrag van  €124,- 

Ik hoop dat jullie hier wat duidelijkheid over hebben.

Mvgr Paul 

icon

Beste antwoord door TUI_Daisy 7 mei 2020, 15:19

Beste @Paul B,

Dank voor je bericht. Ik heb vanwege privacy je boekingsnummer even verwijderd. 

Het onderstaande is terug te vinden op onze FAQ pagina

Q: Ik heb extra’s geboekt via TUI voor mijn reis. Moet ik deze zelf annuleren of wordt dit voor mij gedaan? En krijg ik hiervoor ook een voucher of geld terug? 
A: Wij maken verschil tussen verschillende extra’s die u geboekt kunt hebben:  

TUI fly services: 
Het webportaal waar u TUI fly services geboekt heeft, is momenteel uitgeschakeld. Dat betekent dat de geboekte TUI fly services als een stoelreservering, maaltijd etc. door TUI voor u geannuleerd worden. TUI zal het bedrag aan u restitueren, u krijgt hier geen voucher voor. Over de manier van restitueren wordt u zo snel mogelijk geïnformeerd. Hoe dit proces zal verlopen, zij we nu aan het uitzoeken.

Ik zou je willen vragen om nog even geduld te hebben en het in de gaten te houden. Op dit moment zijn we gigantisch druk met de grote aantallen van vouchers die uitgegeven moeten worden, deze extra's zijn waarschijnlijk een volgende stap! 

Dank voor je geduld en blijf gezond!

Groet, ^Daisy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Paul B,

Dank voor je bericht. Ik heb vanwege privacy je boekingsnummer even verwijderd. 

Het onderstaande is terug te vinden op onze FAQ pagina

Q: Ik heb extra’s geboekt via TUI voor mijn reis. Moet ik deze zelf annuleren of wordt dit voor mij gedaan? En krijg ik hiervoor ook een voucher of geld terug? 
A: Wij maken verschil tussen verschillende extra’s die u geboekt kunt hebben:  

TUI fly services: 
Het webportaal waar u TUI fly services geboekt heeft, is momenteel uitgeschakeld. Dat betekent dat de geboekte TUI fly services als een stoelreservering, maaltijd etc. door TUI voor u geannuleerd worden. TUI zal het bedrag aan u restitueren, u krijgt hier geen voucher voor. Over de manier van restitueren wordt u zo snel mogelijk geïnformeerd. Hoe dit proces zal verlopen, zij we nu aan het uitzoeken.

Ik zou je willen vragen om nog even geduld te hebben en het in de gaten te houden. Op dit moment zijn we gigantisch druk met de grote aantallen van vouchers die uitgegeven moeten worden, deze extra's zijn waarschijnlijk een volgende stap! 

Dank voor je geduld en blijf gezond!

Groet, ^Daisy

Thanks voor de snelle reactie. 

Ik wacht nog ff rustig af.

Reageer