Vraag

Word de betalingsregeling ook versoepeld in juli?

• 8 mei 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Ik heb een vraag, wij hebben een reis geboekt naar Turkije begin juli. Nu is het zo dat bij reizen tot einde juni de betaling versoepelt is tot 3 weken voor vertrek. Hoe zit dat met vertrek in juli? Wij moeten eigenlijk tot 23 mei betaald hebben en ik zie het eigenlijk niet zitten om zo vroeg te betalen.  Ik ben bang dat Turkije dan ook nog op slot zit.

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @DSFH,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Op dit moment is er nog niet bekend of de betalingsregeling ook wordt versoepelt voor reis na juni, dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven.

De mogelijkheden moeten per bestemming bekeken worden en de informatie over de verschillende bestemmingen verandert dagelijks. Om die reden kunnen wij je nog geen verdere informatie geven over vertrekken vanaf 29 mei 2020 e.v.. Zodra wij hier meer over weten, zal dit direct gemeld worden op de website en via onze andere kanalen.

Wanneer je twijfelt over je reis, heb je de mogelijkheid om je reis tot 7 dagen voor vertrek, kosteloos om te boeken naar een andere vertrekdatum t/m zomer 2021, bestemming, of gezelschap. Je mag je reis 2x kosteloos omboeken. Meer informatie hierover vind je in onze FAQ.

Groet, ^Daisy

Reageer