Vraag

Wij hebben voor onze huidige vakantie niet aanbetaald maar willen omruilen, hoe werkt dat?

• 14 mei 2020
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Nu hebben wij voor onze huidige geboekte vakantie niets hoeven aan te betalen, als wij nu onze vakantie gaan omboeken naar volgend jaar zomer hoeven we dan nog steeds niets aan te betalen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Lily,

Wanneer je omboekt, geldt voor de nieuwe vakantie de gebruikelijke aanbetaling van 15% van de reissom. Eventuele betalingen die je voor de oorspronkelijke boeking hebt gedaan worden daarvoor meegeteld. De betalingstermijnen veranderen mee met een omboeking. De volledige reissom van de nieuwe vakantie dient dus zes weken voor de nieuwe vertrekdatum betaald te zijn.

Ik raad je aan dit topic te lezen over de versoepelde omruilgarantie.

Groeten,

Tessel

Beste Tessel, 

Hartelijk dank voor je reactie. 
Dus Ik moet vanwege het omboeken alsnog 15% aanbetalen terwijl ik voor mijn huidige geboekte vakantie niets hoefde aan te betalen. Heb ik dat goed begrepen? 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Lily,

Je oorspronkelijke vakantie heb je waarschijnlijk geboekt met een speciale actie waarbij geen aanbetaling gedaan hoefde te worden. Die actie is echter een uitzondering.

Normaal gesproken wordt altijd een aanbetaling gevraagd van 15% van de reissom. Wanneer je je reis omboekt geldt dus ook een aanbetaling van 15%. De actie waarmee jij je oorspronkelijke reis (zonder aanbetaling) hebt geboekt geldt immers niet voor de nieuwe reis.

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Fijne avond!

Groeten,

Tessel

Reageer