Vraag

Wat is de status van mijn voucher?

• 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Beste,

Helaas kan ik geen contact maken via een chat of de algemene telefoonlijn/advieslijn.

15 maart jl zouden wij naar Mexico vertrekken maar op Schiphol kregen wij te horen dat alle pakketreizen geannuleerd werden.

Met begrip voor de gehele situatie zijn wij vervolgens naar huis vertrokken met de gedachte dat alles goed zou worden afgewerkt.

Helaas is er op dit moment geen mogelijkheid om contact te leggen met TUI om de juiste informatie te vernemen mbt de status van de vouchers, dit terwijl ik begrijp dat latere vluchten de vouchers al wel hebben ontvangen.

Graag uw advies en update.

Vriendelijke groet,

Simone 

1 reactie

Reputatie 1

Beste @Simone99 ,

Wat vervelend om te horen! Ons Customer Service Center is van maandag t/m zaterdag van 8.00 - 23.00 geopend en op zondag vanaf 9.00 uur. Je kan mijn collega's bereiken via 088-0885885. We moesten erg veel vouchers tegelijk verwerken, vandaar dat we dit in fases doen. Op dit moment is het merendeel van de vouchers verwerkt voor de boekingen die vanuit TUI zijn geannuleerd met vertrekdatum t/m 10 mei. Het klopt dat boekingen die zijn geannuleerd in maart in fase 2 en 3 aan de beurt zijn, deze fase zal midden mei starten. Dit komt echt goed en zal je vanzelf in Mijn TUI terugvinden. Ik hoop dat je dus nog even geduld kan hebben.

Fijne avond nog!

Groet, ^Merel

Reageer