Vraag

Wanneer worden de vouchers van reizen die in maart zijn geannuleerd uitgegeven?

• 21 mei 2020
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

• Verkenner
  • 0 reacties

Na vele malen gebeld te hebben en evenveel verschillende verhalen van geld terug tot aan we doen de gecompliceerde reizen later, wat is er gecompliceerd aan een wintersport?..

tot op heden 0 reacties van TUI, er is een oorverdovende stilte van hun kant en afspraken worden niet nagekomen als wij zelf contact opnemen. 
De vraag blijft staan wanneer komt de Voucher?

Hopelijk komt er nu een keer een serieus antwoord en een datum waarop het is afgehandeld! Aangezien per 1 juni ook het voucherbeleid wordt aangepast en dit ongetwijfeld tot verdere vertraging gaat leiden

Wij zijn echt zwaar teleurgesteld in de opstelling van TUI!!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Goedemorgen @Rka,

Wat ontzettend vervelend te lezen dat je al zo lang aan het wachten bent op je voucher. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt met zicht op 1 juni. De boekingen met vertrek in maart vallen in de tweede fase. We zijn momenteel onwijs druk bezig alle annuleringen van de tweede fase te verwerken in onze systemen zodat de vouchers uitgegeven worden. We gaan dit voor 1 juni gedaan krijgen, daar hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken! Om ervoor te zorgen dat al deze boekingen worden verwerkt, werken we overuren zodat iedereen zijn voucher voor 1 juni binnen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit nu niet het antwoord is waar je op hoopt, maar ga er wel vanuit dat de uitleg voor wat meer opheldering zorgt. Ik wil je daarom vragen nog even geduld te hebben, we are working on it!

Stay healthy & safe! Ik wens je een fijn weekend. :tulip:

Groetjes, Demi

Reageer