Vraag

Wanneer past TUI haar corona informatie aan?

• 9 mei 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Dit bovenstaande stuk naar aanleiding van persconferentie van Rutte van 6 mei.

mijn vraag wanneer past Tui haar Corona info aan naar aanleiding van 6 mei persconferentie.

Ik zou op 3 juni naar Egypte moeten vertrekken. Daar mogen echter geen internationale vluchten landen. En voor het gebied waar ik geboekt heb geld code oranje. Dit wil zeggen enkel noodzakelijke reizen (dus geen vakantie reizen volgens reisadvies overheid) Waarom annuleert TUI dan de reizen tot enkel maar 29 mei?

Met vriendelijke groet,

Peter

Peter Rutjens

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Dag @Peter58 ,

Dankjewel voor je vraag op de TUI Community en de heldere printscreens.

Ik begrijp je vraag helemaal. Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuwe informatie m.b.t. reizen na 28 mei vanuit TUI.

Zodra we meer weten hierover wordt dit gepubliceerd op de TUI website, op deze pagina: https://www.tui.nl/coronavirus-faq/

Voor nu is het dus echt nog even afwachten, al snap ik dat je graag al meer duidelijkheid had hierover. Ik weet wel dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan het bekijken van de mogelijkheden, maar dit is echt alles wat ik weet op dit moment.

Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid, voor nu kan ik je het beste aanraden om de Corona FAQ pagina goed in de gaten te houden. 

Een fijne zondag nog.

Groetjes,
Marieke

Reageer