Vraag

Wanneer ontvangen wij de toegezegde voucher voor ongenoten reisdagen?

• 4 juni 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedemorgen,

Ik probeer contact te krijgen met Tui, maar het is erg druk denk ik.

Wij zijn in maart eerder teruggehaald uit Egypte i.v.m. Corona.

Weet iemand wanneer we de toegezegde voucher ontvangen?

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Karel,

Welkom op de community!

Ik weet helaas niet precies wanneer jullie de voucher ontvangen maar wij zijn op dit moment bezig met het uigeven van de vouchers voor de boeking die vanuit TUI zijn geannuleerd met vertrekdatum t/m 18 juni 2020. Het uitgeven wordt in fases gedaan en neemt enige tijd in beslag. Wanneer jouw voucher is aangemaakt, vind je deze in het mijn TUI omgeving. Inloggen in Mijn TUI kan via TUI.nl/mijntui met je 10-cijferige boekingsnummer (dit nummer vind je op de boekingsbevestiging), of via je 'Mijn TUI’ account. Zorg dus dat je deze regelmatig checkt. Zie je de voucher nog niet staan dan vragen wij je nog even geduld te hebben :).

Groetjes,

Dimi

Ook wij zijn in maart eerder teruggehaald van vakantie. We hebben geen idee hoe hoog de waarde van de voucher is dus waar we rekening mee kunnen houden bij het boeken van een nieuwe vakantie. De informatie die je geeft, voegt niets toe Dimi. Deze info staat letterlijk op de site. De info staat er al een tijd en nu het bijna juli is, zou een update niet verkeerd zijn. Ik blijf maar inloggen om te kijken of er al iets over een voucher staat. Het zou beter zijn als jullie zelf contact opnemen met jullie klanten. Zeker nu het allemaal zo lang duurt. Ik was van plan de voucher te gebruiken voor een nieuwe vakantie, maar ik begin me af te vragen of ik hier wel goed aan doe...

Reageer