Wanneer ontvang ik informatie over onze voucher?

• 8 mei 2020
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Dag allemaal, we hebben al een tijd geleden een mooie reis geboekt bij TUI met vertrekdatum 28 april. De reis gaat uiteraard niet door en er zijn belangrijkere zaken dan vakantie. Wat me bevreemd is dat we op geen enkele manier zijn geïnformeerd als klant. Geen mailtje, geen uitleg, geen status, niets. Ik moest zelf een aantal vragen stellen met daarop het antwoord: We weten het nog niet. Alhoewel ik de reisbranche echt een mooie toekomst wens, zoals elke branche overigens, heb ik nu wel besloten mijn geld terug te willen en dit verzoek ligt nu bij het Hoofdkantoor. Binnen 2 weken dient de organisatie uit te betalen. Wat maakt dat TUI op geen enkele wijze klanten gewoon even informeert. Ik heb echt overal begrip voor, dit vind ik wat vreemd…

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @martin van limbeek,

Bedankt voor je bericht op onze Community. En bedankt voor je kritische feedback, dit zal ik zeker doorgeven om van te kunnen leren met elkaar. 

Wat ontzettend vervelend en bovenal vreemd dat je helemaal niets van ons hebt vernomen, dat ben ik met je eens. Ik kan hier ook geen goede reden voor verzinnen, behalve dat het ontzettend druk is geweest (en nog steeds), maar dit mag geen excuus zijn. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je er doorheen ‘geglipt’ bent, wat zeker niet zou mogen. Of wellicht hebben we niet het juiste e-mail adres van je / of is de mail in je spam terecht gekomen? 

Ik hoop dat het Hoofdkantoor je verzoek kan honoreren. Vanuit de Community hebben wij daar verder geen inspraak / zicht op. 

Nogmaals dank en ik wens je een goed weekend & veel gezondheid toe. 

Groet, ^Daisy

als dat zo is, bied ik mijn excuus aan en ga alsnog voor de voucher. Mijn mailadres is xxx. Ligt dit dan aan de lokale adviseur? Of hebben jullie centraal gemaild?

Reputatie 4
Badge

Beste Martin, 

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Zou je hier antwoord op kunnen geven? 
Ik heb tevens voor privacy redenen even je email adres verwijderd.

Groet, ^Daisy 

Reageer