Wanneer kunnen we ons voucher verwachten?

• 2 mei 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag ivm compensatie of voucher,enkel een mail met geduld te hebben na zelf weer te hebben gebeld en gemaild ,kijk wij hebben eerlijk op de juiste tijd het juiste bedrag betaald,ik snap de omstandigheden,maar we zijn nu al 6 weken na onze annulering en hebben nog steeds geen voucher of andere compensatie, niks,waardeloze reisorganisatie zijn jullie,gewoon aan het wachten zodat jullie de gewone mens weer niks hoeven te geven?

Wie heeft er al een voucher gehad of compensatie voor zijn geannuleerde reis?

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hi @anitam,

Bedankt voor jouw bericht, ik snap dat je ongerust bent over het verdere verloop. Maar ik lees ook terug dat je onlangs een soort zelfde vraag gesteld hebt aan mijn collega @TUI_Daisy  over de ontvangst van jouw voucher. Daisy adviseerde om contact met ons op te nemen indien je na 10 mei nog niets gehoord had. Ik wil je toch vragen om volgende week nog even af te wachten. Wij zullen woensdag even checken met de betreffende afdeling hoe ver men is met het uitgeven van de vouchers. Meer vragen over vouchers en wanneer deze worden uitgegeven vind je hier. We zijn druk bezig met het uitgeven en er zijn gelukkig al veel klanten die hem ontvangen hebben en ook al ingezet hebben voor een volgende reis.

Voor nu een fijn weekend!

Hallo?graag had ik nu een oplossing voor dat het fout loopt,want tui begint al met ontslagen,zoals ik had verwacht,proberen jullie dit op de lange baan te schuiven.Dus graag had ik mijn voucher zodat deze gedekt is door de overheid,anders ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen.Dus ik wacht tot vandaag op antwoord!

Reputatie 4
Badge +4

Hi Anitam,

Als ik het goed begrijp staat je voucher nog niet klaar in Mijn TUI? Houd er rekening mee dat we het nog steeds onwijs druk hebben met het verwerken van alle annuleringen en klaarzetten van alle vouchers. Mocht je de status toch even willen checken, neem dan contact op met het Customer Services Center via 088-0885 885. Zij kijken dan even in je boeking mee. 

Groetjes, Demi

Reageer