Vraag

wanneer krijg ik mijn geld terug

• 24 juni 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Op alle nieuwssites staat dat jullie geld teruggeven ipv een voucher voor losse vliegtickets. Nu hing ik vorige week aan de lijn en werd er door een automatisch bericht ingesproken dat er eind vorige week meer duidelijkheid komt over de terugbetaling. Nu zitten we alweer op woensdag en krijg ik nog steeds hetzelfde bandje te horen. Wanneer gaan jullie nou eens duidelijkheid schaffen....

1 reactie

Reputatie 1
Badge

Beste @JWWEHL,

Bedankt voor je vraag op de community.

TUI Nederland heeft besloten om klanten met alleen een TUI fly vliegticket voor een vlucht die als gevolg van de coronacrisis door TUI werd of wordt geannuleerd, nu ook de mogelijkheid te bieden de prijs van het ticket in geld terug te ontvangenZodra het proces is opgezet dat noodzakelijk is om de tickets te kunnen restitueren, zal de klant de keuze hebben voor een voucher of restitutie van de prijs van het ticket. Ook klanten die al een voucher ontvangen hebben kunnen deze inruilen voor contante terugbetaling.

We zijn op dit moment bezig alles in gereedheid te brengen om deze aanvragen goed te kunnen verwerken. Dit moet zorgvuldig gebeuren en vraagt enige tijd. Zodra wij alle voorbereidingen hiervoor hebben getroffen en geld kunnen restitueren zullen wij u informeren over de vervolgstappen.

Houd a.u.b. onze FAQ in de gaten voor mogelijke updates.

Groetjes,

Dimi

Reageer