Vraag

Wanneer krijg ik een voucher voor onze afgebroken Kenia-reis?

• 7 juni 2020
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Op 12 maart zijn wij vertrokken naar Kenia, onze reis is afgebroken op 20 maart. We zijn terug gevlogen door TUI, meerdere keren telefonisch contact gehad met allerlei toezeggingen. 

Helaas hebben we nog steeds geen voucher ontvangen + klantenservice is zeer slecht bereikbaar.

Wanneer kunnen we de voucher verwachten?

Alvast bedankt

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Reinier163,

Bedankt voor je bericht op onze Community en vervelend om te horen dat je nog steeds je voucher niet hebt ontvangen. 

Ik zou je willen vragen om het volgende formulier in te vullen: https://fd5.formdesk.com/tuinederland/GegevensinformatieTUI
Dit formulier is o.a. voor klanten die op reis zijn gegaan, maar eerder terug zijn gekomen i.v.m. Corona. Ik hoop dat je na het invullen van dit formulier snel je voucher zult ontvangen. 

Fijne dag! 

Groet, Daisy 

Beste Daisy, 

Dankjewel voor het formulier. 4-6 weken behandeltijd :)

Wel vind ik het erg vreemd dat ik dit formulier nu pas krijg. Ik heb meerdere keren contact met jullie gehad, en geen één keer heb ik wat gehoord over een formulier.

Slechte gang van zaken!

Met vriendelijke groet,

Reinier

Reputatie 4
Badge

Beste @Reinier163

Door de uitzonderlijke omstandigheden moesten wij roeien met de riemen de we hadden. In eerste instantie zijn alle boekingen geannuleerd, waarna de vouchers konden worden aangemaakt. Later bleek dat niet alle afgebroken reizen hier automatisch in meegenomen zijn. Deze boekingen moeten handmatig bekeken en beoordeeld worden. Voor reizigers die eerder terug zijn gekomen van hun bestemming en nog geen voucher hebben ontvangen is dit formulier in het leven geroepen.

Het spijt me dat je zo lang op je voucher moet wachten. Wanneer je een nieuwe reis wilt boeken, is dit al mogelijk. Je kunt dan later de voucher laten verrekenen. 

Dank voor je begrip en geduld! 

Groet, Daisy

Reageer