Vraag

Wanneer kan ik mijn voucher verwachten?

• 16 mei 2020
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Mijn rein naar Berlijn is 15 maart al geannuleerd en tot op heden kan ik net als velen nergens mijn voucher vinden.

Wat betekent dat in Mijn Tui en omgeving? Best lastig om te zoeken naar de plek waar jullie het gaan vermelden.

Groet

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hi Bren,

Dank je wel voor je bericht en welkom op de Community!

Allereerst excuses voor het langere wachten. We realiseren ons dat je inmiddels 2 maanden op de voucher wacht. Boekingen die in de beginperiode van de corona crisis zijn geannuleerd, vallen in de 'tweede fase'. Dit betekent niet dat deze boekingen minder prioriteit hebben. Op het moment dat wij je reis annuleerden, waren de wereldwijd aangekondigde beperkingen nog beperkt, redelijk overzichtelijk en leek de impact daarvan op ons als reisorganisatie nog relatief mee te vallen. Vóór 16 maart was het niet te voorzien dat nagenoeg de gehele wereld op slot zou gaan en dat reizen vrijwel onmogelijk zou worden. Omdat de informatie van de boekingen in de beginfase zo verschillend is, nemen deze boekingen meer tijd in beslag. De annuleringen in het begin van de corona crisis zijn bijvoorbeeld op een andere manier verwerkt dan boekingen later in de crisis. Dit neemt niet weg dat ik begrijp dat je, je geduld begint te verliezen. Mijn collega's zijn nu bezig met het voucherproces voor boekingen uit de 'tweede fase'. Ik kan je geen exacte datum geven, maar we streven er naar de voucher voor het einde van deze maand uit te geven. 

De voucher wordt inderdaad geladen in de mijn TUI omgeving. Je kunt hier inloggen met je achternaam, vertrekdatum en boekingsnummer.

Groetjes en stay safe!
Anouk

Reageer