Vraag

Waneer ontvangen wij onze voucher?

• 14 mei 2020
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Onze reis naar Lanzarote op 15 maart 2020 is geannuleerd vanwege corona. Ons is in eerste instantie medegedeeld dat wij ons geld terug zouden krijgen. Inmiddels bleek dat een leugen van Tui. Wij zouden nu een voucher krijgen waarvan gisteren duidelijk is geworden dat deze strijdig zijn met Europese wet en regelgeving!

Maar goed ook deze voucher hebben wij nog steeds niet ontvangen!. Tijd begint te dringen. Want vouchers die na 1 juni uitgereikt gaan worden hebben namelijk geen SGR garantie. Wacht Tui daarom zolang met het uitbrengen van de vouchers????? 

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Beste @jerhog,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community. Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op je voucher. We zijn ontzettend druk bezig met het annuleren van boekingen en verstrekken van vouchers. We streven ernaar alle vouchers uit te hebben gegeven voor het einde van mei. Ik wil je daarom vragen om je geduld, de voucher komt jouw kant op. 

Groetjes, Demi

Inmiddels zitten we in de laatste week van mei. Nog steeds geen enkele communicatie vanuit Tui. Bizar.

Een collega van mij had een reis via Sunweb met vertrekdatum mei geboekt die uiteraard ook geannuleerd is vanwege Corona. Hij heeft echter al lang zijn voucher ontvangen.

Wij hadden helaas ook al een reis geboekt voor september bij Tui. Wij zullen deze gaan annuleren. Geen zin om weer op een voucher te gaan wachten die niet gaat komen. 

Reputatie 4
Badge

Beste Jerhog, 

Vervelend om te horen dat je de voucher nog steeds niet hebt ontvangen. De eerste twee fases zijn nu afgerond en op dit moment doet TUI er alles aan om alle vouchers voor het einde van de maand mei uit te reiken. Echter, elke voucher en elke boeking is anders en daarom moet het handmatig ingevoerd worden, wat tijd kost. 

Zou je mij, wanneer je donderdag aan het einde van de middag nog geen voucher hebt ontvangen, een privebericht kunnen sturen met je boekingsnummer? Dan zal ik op vrijdag nog even navraag voor je doen. 

Groet, Daisy 

Reageer