Vraag

Waarom heb ik geen e-mail ontvangen na het invullen van het omruilformulier?

• 2 juni 2020
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb afgelopen week het omruilgarantieformulier verstuurt naar jullie. Kreeg in het scherm de melding dat jullie mij gaan bellen maar ook dat ik een mail zou ontvangen. Deze mail echter niet ontvangen klopt dit en word ik nu toch gebeld of moet ik het formulier opnieuw versturen.

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Mirre,

Ik kan dat vanuit de Community niet voor je controleren. Je zou het formulier even opnieuw kunnen invullen voor de zekerheid, of zelf even contact opnemen met het Customer Services Center via het nummer 088 - 088 58 85. Zij zijn van 09:00-23:00 uur beschikbaar om je te woord te staan!

Groet, Daisy

Na 12 dagen nog niet gebeld door tui.

Zelf gebeld afgelopen week na 45 minuten iemand gesproken en die kon ons alleen vertellen dat het druk was.

Vandaag weer proberen te bellen of mijn formulier nu wel of niet was aangekomen omdat ik geen mail had ontvangen helaas gaat mijn reis pas in september en mag je alleen contact als je reis in juli gaat.

Kan iemand mij zeggen of je wel of geen mail krijgt na het versturen van formulier en hoe lang het ongeveer duurt voor je teruggebeld word.

Alvast bedankt

Reputatie 4
Badge

Beste @Mirre,

Vervelend dat je nog niets van ons gehoord hebt. Ik vrees dat het formulier niet goed is aangekomen, want je zou wel een bevestigingsmail moeten krijgen - op het e-mail adres dat je hebt aangegeven. Of mogelijk is deze in je spam terecht gekomen? 

Ik zou je willen adviseren om het formulier nogmaals in te vullen. Gemiddeld duurt het ongeveer een week dat je wordt teruggebeld, maar door de grote drukte op dit moment - van alle reizen van juli die omgeboekt moeten worden - kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Ik hoop dat je hier begrip en geduld voor kunt hebben. 

Groet, Daisy 

Reageer