Vraag

vertrek turkije 1 juli

• 10 juni 2020
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

We hebben een reis geboekt naar Turkije met vertrek 1 juli.  Gaat deze reis door?  Ik zie Turkije nog niet tussen jullie vliegbestemmingen staan.  Wanneer krijgen we ten laatste bevestiging of deze doorgaat of dat deze geannuleerd wordt door tui?  We hebben hiervoor nog niets betaald, ook geen voorschot, daar dit een vroegboekkorting was.  Hoe zit het met deze betaling?  Als tui nog niet kan bevestigen of Onze reis doorgaat, moeten we toch nog niets betalen?

het begint wel te dringen, gaan we op reis, wordt deze geannuleerd door jullie of moeten we nog omboeken?

alvast bedankt voor de bevestiging 

gr

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Debborah,

De kans is groot dat deze reis nog niet door kan gaan en daarom geannuleerd zal worden. Op deze website vindt je de laatste informatie over onze bestemmingen. 

Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen met ons Customer Services Center (via het nummer 088 - 088 58 85). Zij kunnen je meer informatie geven en eventueel de reis omboeken naar een latere datum of bestemming. 

Groet, Daisy 

Beste Daisy,

ik snap dat het hele rare tijden zijn en natuurlijk voor ons allemaal.

Wij hebben ook een vakantie geboekt naar Turkije en zouden 8 juli vertrekken. Turkije word door TUI geannuleerd en heb ik een hele simpele vraag. Doordat TUI annuleert en dus de reis niet kan bieden aan ons betalen wij dus de rest niet en krijgen wij de aanbetaling terug?

En graag een goed antwoord, want die is er gewoon. Niet doorverwijzen naar een telefoonnummer omdat ze daar meer informatie kunnen geven en zeker niet beginnen over omruilen/omboeken.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,

John 

Reputatie 1
Badge

Beste @Johnny2802 

Bedankt voor je vraag!

Als TUI jullie reis annuleert hoef je de rest van het bedrag niet te betalen. Reizigers waarvan de reis wordt geannuleerd worden hierover door ons geïnformeerd. Zij ontvangen een voucher ter waarde van de betaalde reissom waarmee een vervangende reis op een later tijdstip geboekt kan worden. De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.

Vriendelijke groet,

Dimi

Reageer