Vraag

vertrek 27 july naar kefalonia,wanneer weet ik of de reis door gaat?

• 21 juni 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

• Verkenner
  • 0 reacties

Wij vertrekken 27 july naar kefalonia.jullie vliegen vanaf 1 july óók nog niet naar dit eiland.Ik moet 6 july mijn reis betalen en  omdat ik vroeg geboekt heb ,heb ik  ook nog geen aanbetaling hoeven doen.Wanneer hoor ik van jullie of die reis door gaat? Want vindt het wel een beetje raar als ik dadelijk mijn hele reis moet betalen en ik weet nog eens niet of mijn reis 3 weken daarna door gaat? Zou graag wat meer op de hoogte gehouden willen worden hoe en wat , en of het hotel überhaupt wel open is?En hoor ook van mensen dat de vluchtdagen enz.. verplaatst worden?( Is toch allemaal belangrijke informatie.)

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Mel,

Bedankt voor je bericht op onze Community. Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt over je reis. 
We zullen alleen die bestemmingen aanbieden waarvan op dit moment duidelijk is dat Nederlandse reizigers welkom zijn en die een veilig en zo comfortabel mogelijk vakantieverblijf kunnen bieden. Er wordt nu uitgezocht voor de diverse bestemming, of dit het geval is. 

Zodra er meer informatie bekend is, zullen we dit uiteraard zo snel mogelijk met onze klanten communiceren. 

Op de website van TUI is een speciale pagina te vinden waarop per land is aangegeven wat de mogelijkheden voor vakantie zijn en welke maatregelen getroffen worden. Je vind de pagina via deze link. Op dit moment bevat de pagina basisinformatie over het aanbod. De komende dagen zal dit worden uitgebreid meer informatie.

Je zou ook even contact op kunnen nemen met ons Customer Services Center via het nummer 088 - 088 58 85, zij kunnen je mogelijk meer informatie geven dan ik hier op de Community. Zij staan van 9:00-23:00 uur voor je klaar. Vanwege drukte kunnen de wachttijden wel iets langer zijn dan je normaal van ons gewend bent. Wanneer blijkt dat de locatie echt gesloten is en we niet naar deze bestemming vliegen, kunnen zij je ook direct helpen met het omboeken van je reis naar een andere datum/bestemming. 

Voor nu wens ik je een fijne en zonnige week toe!

Groet, Daisy 

Reageer