Vraag

vakantie mauritius

• 17 juni 2020
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Wij hebben een reis geboekt naar Mauritius op 16 juli. Door de aangepaste aan betalingstermijn moeten we uiterlijk volgende week alles betalen. 

Hoewel het weer wat positiever is, lijkt het er op dat 16 juli nog te vroeg is om naar Mauritius te vliegen. Wanneer meldt TUI dat onze reis niet door kan gaan? Is dit na of voor de aanbetalingstermijn?

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Maisan06,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Ik vind het vervelend om te moeten melden, maar ik durf niet te zeggen wanneer daar meer over bekend wordt. Ik verwacht wel op korte termijn. Ik zou je willen adviseren om even de deadline van de betalingstermijn af te wachten en onze FAQ pagina in de gaten te houden. Als er dan nog niets bekend is, kun je er voor kiezen om de reis om te boeken. Dat kan trouwens nu al ;). Maar mocht je het willen afwachten, dan zou ik tot de deadline van de betalingstermijn afwachten. Meer informatie over de bestemmingen vind je op deze pagina. Op dit moment bevat deze pagina basisinformatie over het aanbod. De komende dagen zal dit worden uitgebreid met meer informatie.

Wanneer je wilt omboeken, kun je contact opnemen met ons Customer Services Center via het nummer 088 - 088 58 85. Zij staan van 9:00-23:00 uur voor klaar. Vanwege drukte kunnen de wachttijden wel iets langer zijn dan je normaal van ons gewend bent. 

Groet, Daisy 

Reageer