Vraag

Vakantie Kreta

• 12 juni 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Is er duidelijkheid over vakantienaar Kreta, vertrek op 4 juli vanaf Eindhoven? Zoniet, wanneer kunnen wij hierover duidelijkheid verwachten?

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @MirjamC,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Ik kan me voorstellen dat je meer wilt weten over je vakantie. TUI heeft een speciale pagina ingericht waar alle informatie omtrent de bestemmingen waar we deze zomer naar toe zullen gaan. Op dit moment bevat deze pagina basisinformatie over het aanbod. De komende dagen zal dit worden uitgebreid met meer informatie.

De eerste periode zal er alleen vanaf Schiphol gevlogen worden. Ook heeft Griekenland nog geen code geel, dus er is een grote kans dat de reis naar Kreta vanaf Eindhoven niet door kan gaan. Je zult hierover geïnformeerd worden, maar ik kan me ook voorstellen dat je hier niet op wilt wachten. In dat geval kun je contact opnemen met de afdeling Customer Services Center (088 - 088 58 85). Zij kunnen je meer informatie geven en ook gelijk helpen met het omboeken van je reis naar een andere bestemming / datum indien gewenst. Meer informatie over onze versoepelde omruilgarantie vind je hier

Groet, Daisy 

Gisteren hebben wij bericht gehad dat onze vakantie is geannuleerd. Volgend jaar hopelijk wel weer mogelijk!

Dank voor de duidelijkheid.

Reputatie 4
Badge

Vervelend van de vakantie, maar hopelijk mogen we je volgend jaar weer meenemen op reis! 

Blijf gezond! 

Groet, Daisy 

Reageer