Vraag

Vakantie geannuleerd. Zelfde reis en hoetel is nu vele male duurder. hoe zit dat?

• 15 juni 2020
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Voor afgelopen April heb ik een vakantie geboekt die ik normaal gesproken niet zou kunnen betalen. Door deze annulering heb ik een vakantieperiode van eind september-begin oktober kunnen regelen. 

Hoe is de “vergoeding” in deze situatie gegeregeld? Bij Sunweb word bijvoorbeeld het verschil gewoon voor je bij gelegd zodat je alsnog naar jouw bestemming kunt gaan.

In April zou ik naar een ultra all inclusive gaan en nu moet ik het met een 3-4 sterren hotel doen met net aan all-inclusive..

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @royklo,

Welkom op de TUI Community!

Wat vervelend dat jouw vakantie geannuleerd is. Wel fijn dat je een nieuwe vakantie hebt kunnen regelen. Helaas is er geen vergoeding mogelijk in jouw situatie. Er komt er op neer dat de prijzen kunnen verschillen in andere periodes. Ook zijn de prijzen afhankelijk van vraag en aanbod. 

Vriendelijke groet,

Dimi

Hoi @royklo,

Welkom op de TUI Community!

Wat vervelend dat jouw vakantie geannuleerd is. Wel fijn dat je een nieuwe vakantie hebt kunnen regelen. Helaas is er geen vergoeding mogelijk in jouw situatie. Er komt er op neer dat de prijzen kunnen verschillen in andere periodes. Ook zijn de prijzen afhankelijk van vraag en aanbod. 

Vriendelijke groet,

Dimi

Bedankt voor het antwoorden. 

Ook bedankt voor het bevestigen dat Sunweb zijn zaken dus beter op orde heeft dan TUI en wel denkt aan de klanten. We zullen dit volgende keer meenemen in het besluiten van een vakantie boeken.

Met vriendelijke groet,

Roy

Reageer