Vraag

Turkije vertrek 21 juli

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Goedenavond 

Wanneer weet ik of mijn reis van 21 juli naar Turkije doorgaat of geannuleerd wordt?

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Cathy,

We doen ons best om je dit zo snel mogelijk te laten weten. Via deze pagina kun je informatie vinden over de bestemmingen we weer gaan aanbieden, vanaf wanneer en wat de maatregelen voor deze bestemming zijn. Ik zie dat we vanaf 15 juli weer naar Turkije gaan vliegen, maar ik durf niet te zeggen of dit direct ALLE bestemmingen in Turkije zijn. 

Je kunt er voor kiezen om even contact op te nemen met ons Customer Services Center via het nummer 088 - 088 58 85. Zij staan van 9:00-23:00 uur voor je klaar. Zij kunnen je mogelijk meer vertellen over je vakantie, en of deze wel/niet door gaat. Wanneer blijkt dat de vakantie niet doorgaat, kunnen zij je ook direct helpen met het omboeken naar een nieuwe datum/bestemming. Vanwege drukte kunnen de wachttijden wel iets langer zijn dan je normaal van ons gewend bent.           

Groetjes Daisy 

Goedemorgen,

Wanneer komt er beslissing over de vakanties naar Turkije ? Ik snap dat het allemaal erg lastig is , maar op een bepaald moment moeten mensen weten waar ze aan toe zijn toch . Gaan we wel , of gaan we niet ? Onze reis naar Kusadasi staat gepland op 25 juli . Nu 20 dagen van te voren willen wij graag weten hoe of wat . Niemand heeft een duidelijk antwoord .

Reputatie 5
Badge +1

Beste Ssun,

Vanaf 22 juli zal er weer op Turkije worden gevlogen.

Zie dit topic voor mijn antwoord.

Groeten,

Tessel

Reageer