Vraag

Reis naar Macedonië

• 20 juli 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Op 19 augustus hebben we een reis gepland naar Macedonië. Er is daar al enige weken een opvlamming van Corona gaande. Het reisadvies is afgelopen week ook verder aangescherpt. Ik heb echter van TUI nog niets vernomen over het wel of niet annuleren van de reizen richting Macedonië. Is het mogelijk om op korte termijn uitsluitsel te geven hierover? Dit aangezien ik drie weken te voren mijn reissom moet voldoen. Ik heb de publicaties op de TUI site gelezen. Maar zou wel mooi zijn als jullie de klanten iets meer informatie zouden kunnen verstrekken ipv te verwijzen naar de publicaties op de site. Tot op heden heb ik nog geen berichten van TUI over deze reis ontvangen.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @DeGallier,

Bedankt voor jouw bericht en welkom op de TUI Community.

Wij streven reizigers minimaal 3 weken voor vertrek te informeren over annuleringen. Helaas kunnen wij dit niet garanderen omdat wij hierin ook afhankelijk zijn van de lokale overheden, Buitenlandse Zaken en soms zelfs accommodaties. 

Voor inhoudelijke vragen over jouw reis zou je altijd ook telefoonisch contact kunnen opnemen, (088 - 088 58 85) of via een privebericht via Social Media met uw boekingsnummer. Dan kunnen wij de status van jouw reis nakijken, of kunnen nagaan of er mogelijkheden zijn rondom de versoepelde betalingsregeling.

Vriendelijke groet,

Dimi

@Dimi dank voor je reactie. Ik heb zojuist via FB een privebericht gestuurd

Wij zouden naar Macedonië vertrekken op 18 augustus en onze reis is vandaag geannuleerd. 

Wij zouden naar Macedonië vertrekken op 18 augustus en onze reis is vandaag geannuleerd. 

Ja ik kreeg vanmiddag ook bericht

Reageer