Vraag

Omruilformulier

• 22 juni 2020
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Achter mijn boeking vind ik geen omruilformulier, terwijl er wel in de informatie naar verwezen wordt. Er is wel een knopje omboeken of annuleren, maar dat verwijst naar het Contact en service center; weet iemand waar ik dat formulier kan vinden. Ik wil het graag invullen zodat men mij later kan terugbellen…

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @BigAndrew,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Op onze FAQ lees ik het volgende: 
Q: Ik wil mijn vakantie omruilen. Hoe gaat dat in zijn werk?
A: Heeft u geboekt via TUI.nl of ons Customer Services Center? Neemt u dan contact op met ons op via 088-0885885. We maken de omboeking dan graag voor u in orde. Heeft u geboekt bij een ANVR aangesloten reisbureau of een zelfstandig reisadviseur, neemt u dan contact met hen op om uw omboeking te regelen.

Voorheen stond hier dat je het formulier kon invullen, dus ik denk dat deze werkwijze is aangepast. Door te bellen kunnen zij je direct verder helpen, door je te informeren over de mogelijkheden en de boeking direct om te zetten.

Groet, Daisy 

Dit is het omruilformulier:

Reputatie 4
Badge +3

Hi BigAndrew, EmyEnVictor,

Hartelijk dank voor jullie berichten op de TUI Community. :airplane: Het Omruilformulier is inmiddels gesloten. Het formulier is om deze reden uit het topic verwijderd. Mocht je, je reis willen omboeken kan dat telefonisch via ons Customer Services Center, via Social Media of via één van onze reisbureaus. Alle informatie vind je op hier, op onze website. 

Fijne dag gewenst!

Groetjes,

Anouk

Reageer