Vraag

omboeken

• 10 juni 2020
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik wil graag mij vakantie naar Griekenland van 31 juli omboeken naar een vakantie op een camping in de zomer van 2021. 

Er is echter op dit moment nog erg weinig keuze. Kunnen wij een camping kiezen en er vanuit gaan dat die nog beschikbaar komt?

Groet Ellen

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Ellen,

Welkom op de community!

Er komt inderdaad steeds meer beschikbaar. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dit precies gaat gebeuren. Je kan pas een nieuwe camping uitkiezen als deze beschikbaar is.

Je zou ook contact kunnen opnemen met de customer services center zodat zij gelijk de mogelijkheden met je kunnen doornemen!

Omruilen mag tot 7 dagen voor vertrek, je kan hier meer informatie vinden op onze FAQ.  Het nummer van de customer service center is: 088 - 088 58 85.

Groetjes,

Dimi

Goedemorgen,  wij willen onze vakantie omboeken naar 2021 maar de vakantie is nog niet beschikbaar. Ik lees net dat de autovakanties waarschijnlijk pas half aug beschikbaar zijn Nu moet de vakantie van dit jaar 21-07-20 betaald zijn kan ik dat ook uitstellen?

Reputatie 1
Badge

Hoi @Kirsten,

Welkom op de community!

Om onze klanten in deze onzekere tijd zoveel mogelijk tegemoet te komen, hebben we tijdelijk onze betalingstermijn versoepeld naar drie weken voor vertrek. Dit geldt voor boekingen met een vertrek tot en met 27 augustus 2020. Daarnaast hebben we ook onze omruilgarantie versoepeld, waarmee je maximaal twee keer jouw reis kunt omboeken naar een nieuwe vertrekdatum of bestemming. Kijk voor meer informatie op: https://www.tui.nl/garanties/omruilgarantie/

Als je jouw vakantie omboekt naar later in het jaar, verschuift deze betalingsverplichting dus mee. 

Heb je geboekt via TUI.nl of ons Customer Services Center? neem dan contact op met ons op via 088-0885885. Dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Vriendelijk groet,

Dimi

Reageer