Vraag

lockdown

• 17 juni 2020
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Als je op vakantie bent en er komt weer een lockdown ,wat dan brengt tui je kosteloos terug als je een ander vluchtdatum krijgt.?

En als je dus langer in je hotel moet blijven wie betaald dan de hotelkosten ? 

Dit als je dus een pakketreis geboekt hebt.

vr gr

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Beste Bollie50,

Bedankt voor je vraag.

Als je een pakketreis hebt geboekt en tijdens je vakantie gerepatrieerd moet worden door een lokale lockdown, dan zal je door TUI worden terug gebracht naar Nederland.

Op dit moment kan ik niet zeggen voor wie eventuele extra kosten zijn door een langer verblijf op bestemming. Ik zal dit nog voor je navragen.

Sowieso raden we al onze klanten aan om van te voren een goede reisverzekering en annuleringsverzekering af te sluiten. Check je verzekeringen ook op dekking bij corona.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Beste Bollie50,

Bedankt voor je vraag.

Als je een pakketreis hebt geboekt en tijdens je vakantie gerepatrieerd moet worden door een lokale lockdown, dan zal je door TUI worden terug gebracht naar Nederland.

Op dit moment kan ik niet zeggen voor wie eventuele extra kosten zijn door een langer verblijf op bestemming. Ik zal dit nog voor je navragen.

Sowieso raden we al onze klanten aan om van te voren een goede reisverzekering en annuleringsverzekering af te sluiten. Check je verzekeringen ook op dekking bij corona.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Beste tessel,

Weten jullie hier ondertussen al iets meer over? Ik vlieg namelijk met 2 kleine kinderen en zit er niet op te wachten om met een eventuele lockdown zelf de kosten te moeten dragen... ik heb mijn reisverzekering via jullie afgesloten. 

Reputatie 5
Badge +1

Beste Dominique,

Zie mijn antwoord in dit topic.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Reageer