Vraag

Lalandia Billund

• 28 juni 2020
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

• Verkenner
  • 1 reactie

Wij hopen in augustus naar Lalandia Billund te gaan. Nu lees ik op jullie site en die van Lalandia zelf niet echt concreet wat de COVID-maatregelen zijn. Kunnen jullie daar wat meer over vertellen? Is bij voorbeeld het zwembad 'gewoon’ open of moet je reserveren? En is het speelparadijs open?

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @CAZ,

De faciliteiten bij de accommodatie zullen zoveel mogelijk geopend zijn mits voldaan kan worden aan de lokale richtlijnen en die van TUI.

Voor zover wij nu weten zijn er geen restricties die voor zwembaden die vanuit TUI gesteld worden. Wel kan het zijn dat hier vanuit de lokale overheid of de accommodatie beperkingen aan worden gesteld.

De Corona-richtlijnen kunnen per bestemming verschillen, afhankelijk van de regelgeving van de lokale overheid. Op de bestemmingen van TUI kun je erop vertrouwen dat de richtlijnen van de lokale overheid worden nageleefd en dat geen enkel onnodig risico wordt genomen. Wij adviseren je om voorafgaand aan je vakantie je te verdiepen in de lokale regels. 

Vriendelijke groet,

Dimi

Maar zijn jullie op de hoogte van meer specifieke informatie hoe het nu in Lalandia is met de corona-richtlijnen? We reizen namelijk met 3 kinderen en willen graag weten hoe het is met bijvoorbeeld de Corona-richtlijnen voor het zwembad en het Monkey Tonkey. Want dit zijn faciliteiten waar we graag gebruik van willen maken. Ik snap dat jullie het nu niet kunnen zeggen over augustus. Maar weten jullie wel hoe het op dit moment concreet is?

Reputatie 1
Badge

Hoi @CAZ,

Ik heb jouw vraag even uitgezet bij een expert. Die zal zo snel mogelijk jouw vragen beantwoorden.

vriendelijk groet,

Dimi

Reageer