Vraag

Kun je zelf beslissen of je op vakantie wil gaan?

• 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Wij hebben een vakantie naar Turkije geboekt en zouden vertrekken op 7 juli voor 2 weken. Nu lees ik veel over een coronaproof vakantie. Stel je voor dat de vakantie doorgaat, maar dan met bepaalde maatregelen heb je dan de keuze om alsnog te annuleren?  Wij als gezin zouden namelijk niet op vakantie willen gaan als we beperkt vakantie kunnen vieren, continue moeten opletten of we ons aan de maatregelen houden, geen excursies kunnen maken etc. Ik vraag me dus ernstig af of je als vakantieganger wel de mogelijkheid hebt om zelf te beslissen of je op z'n manier wel op vakantie zou willen. ik snap zeker dat hier nog niets over te zeggen valt, maar hoop van harte dat deze gedachte wel meegenomen wordt.  

1 reactie

Reputatie 1

Beste @LilyD ,

Ik snap je gevoel heel erg goed! Ik heb zelf ook een vakantie geboekt staan in juli met kinderen en denk hier ook over na. Het liefst wil je natuurlijk vakantie vieren, zonder restricties, zoals we dat gewend zijn. Dat maakt vakantie juist zo leuk! Zoals je zelf al aanvoelt kunnen wij hier inderdaad ook nog geen antwoord op geven. Tot nu toe vinden onze reizen van juli nog plaats. Heb je al gehoord van onze omruilgarantie? Je kan je reis tot 7 dagen voor vertrek omboeken naar de zomer van 2021. Wellicht is dit een idee voor jullie?

Fijne avond nog!

Groet, ^Merel

Reageer