Klacht over vrijwillige aanbetaling

• 15 mei 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

In mijn grote naïviteit en stommiteit heb ik een vrijwillige aanbetaling gedaan van €2000 van een dure Thailand reis die ivm de crisis hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat. De Corona crisis is overmacht  voor Tiu maar ook voor mij als klant. Als alternatief wil ik met mijn gezin met de auto op vakantie, niet te ver van huis. Daar heb ik het geld voor nodig dat ik vrijwillig aanbetaald heb. Tui komt met allemaal mooie verhalen maar mijn geld krijg ik niet terug! Omboeken kan ik of een voucher krijgen maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil Potverdorrie mijn eigen geld terug om met mijn gezin op vakantie te kunnen gaan in deze toch al lastige periode! Betaal nooit maar dan ook nooit vrijwillig iets aan want je hebt er daarna geen enkele zeggenschap meer over. Waardeloos!!!!

1 reactie

Reputatie 1

Beste Ronald,

Een tijd geleden hebben zowel mijn collega's Jitsina als Daisy meerdere reacties gegeven op jouw vragen. Deze zijn ongewijzigd. Dit forum is bedoeld om klanten te inspireren en informeren, niet om te discussiëren. Mocht je een klacht willen indienen bij TUI, kan dat bij onze afdeling Klantenservice. Het klachtenformulier vind je op onze website onder ‘Service & Contact'. 

Ondanks alles wens ik je nog een fijne avond maar vooral veel gezondheid!

Groet, ^Merel

Reageer