Sticky

Keep dreaming...

  • 20 maart 2020
  • 0 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Het Coronavirus raakt ons allen in het diepst van ons hart. En natuurlijk ook jou, de vakantieganger die zijn vakantie aan ons toevertrouwde. Op dit moment is je gezondheid en de gezondheid van je geliefden het belangrijkste. En dan wil je je niet druk maken over je vakantie. Daarom nemen wij onze verantwoordelijkheid en halen alles uit de kast om eventuele zorgen over je vakantie weg te nemen.

Door je op te vangen, te adviseren en zo nodig weer naar huis te brengen. Door je zo goed en volledig mogelijk te informeren. Door alternatieven en oplossingen aan te reiken omdat je vakantieplannen waarschijnlijk volledig zijn omgegooid. Onze prioriteit is op dit moment ervoor zorgen dat voor jou alles alsnog zo goed mogelijk verloopt. Hoe dat eruit ziet? Lees even verder.

Repatriëring van 30.000 reizigers

We zijn 24/7 bezig met het naar huis brengen van bijna 30.000 reizigers van TUI en Kras die zich op dit moment nog op verschillende vakantiebestemmingen bevinden. Het is een lastige opgave doordat steeds meer grenzen dicht gaan, maar we zullen er alles aan doen om je weer veilig thuis te brengen. Maar er komt veel meer kijken bij het repatriëren van 30.000 vakantiegangers: lees het verhaal van onze cabin attendants Demi, Guillaume en Zoë.

TUI Customer Service Center & Corona FAQ

Natuurlijk leven er heel veel vragen. Daarom staat het TUI Customer Service Center voor je klaar om je zoveel mogelijk duidelijkheid te geven. Door de drukte kan dit soms helaas wat langer duren dan je had gehoopt. Gelukkig hebben we al veel vragen beantwoord op onze Corona FAQ die altijd up to date is.

Voucher

Is je reis geannuleerd? Dan ontvang je een voucher voor de betaalde reissom. Zo kan je op een later moment in het jaar toch nog genieten van je welverdiende vakantie. Meer weten over deze voucher, bekijk dan onze Corona FAQ.

Versoepelde omruilgarantie

Het is begrijpelijk dat je je nu misschien niet comfortabel voelt over je geboekte vakantie. Daarom kun je bij ons tot 31 mei zelfs 1 dag voor vertrek je vakantie nog kosteloos aanpassen. Zonder opgaaf van redenen mag je je vakantie naar een later moment verplaatsen. Of je kiest een nieuwe bestemming. Op onze Corona FAQ vind je informatie over de omruilgarantie en de voorwaarden.

Zorg goed voor elkaar! Zodat we straks weer van met z’n allen van heerlijke vakanties kunnen genieten. En blijf vooral dromen, want dat is ook nog eens heel goed voor je.


0 reacties

Laat als eerste een reactie achter!

Reageer