Vraag

Kan ik nu al veilig boeken voor 2021?

• 7 mei 2020
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik zou graag een 3-weekse vakantiereis willen boeken voor de periode februari 2021 naar Nerja in Spanje.

Ik vraag me af wat de consequentie’s zijn als tegen de vertrekdatum de reis niet mogelijk is vanwege overheidsmaatregelen m.b.t. het Coronavirus. Ben ik dan mijn reissom kwijt? hoe lossen jullie dit probleem dan op?  M..a.w. kan ik nu veilig boeken?

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Piet1949,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Ik zou willen dat ik een glazen bol had, waarin ik kon zien hoe 2021 eruit ziet, zodat ik jou een goed antwoord kan geven. Helaas kan ik dit niet. 

Op dit moment wordt er per bestemming gekeken wat de mogelijkheden zijn, en dan voornamelijk voor de zomer van 2020. Wat er ons verder nog staat te wachten, dat weten we nog niet. Dat is ook afhankelijk per land. Daarom is het ook zo moeilijk om een antwoord te geven op jouw vraag. We hopen uiteraard dit dit snel voorbij is, en dat men weer vrij kan reizen, maar dat kan niemand zeggen. 

Wanneer je besluit een reis voor februari 2021 te boeken, en het blijkt toch niet mogelijk te zijn, zal TUI daar hoogstwaarschijnlijk een passende oplossing voor bedenken. Echter kunnen we daar op dit moment ook nog geen uitspraak over doen, omdat we nog niet weten hoe het er dan aan toe zal zijn. 

Een hoop tekst, weinig antwoord. Het spijt me Piet, ik kan je nog geen antwoord geven.

Ik zou willen zeggen, wacht het nog even af..

Voor nu wens ik je een goed weekend en veel gezondheid toe!

Groet, ^Daisy

Reageer