Vraag

Kan ik geld terugkrijgen i.p.v. een voucher?

  • 12 mei 2020
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een vakantie geboekt naar Rhodos om als begeleiding mee te gaan voor mijn jongste dochter met haar vriendin. Zij zijn 18 en 17 jaar. Als ik deze vakantie volgend jaar zou doen zijn zij inmiddels een jaar ouder en hebben zij die begeleiding niet nodig. Daarnaast heb ik een slechte gezondheid ( uitgezaaide longkanker), nu wel stabiel maar ik kan niet zover vooruit kijken dat ik volgend jaar wel op vakantie kan. Ik kan ook pas echt weer naar buiten als er een vaccin is voor corona. Graag zou ik dus mijn geld terug willen ontvangen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?


5 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste Andilo,

Ik stuur je even een privébericht. 

Groet, ^Daisy

Hallo Tui, 

Ook ik ben benieuwd hoe ik kan regelen dat ik geld terug krijg i.p.v. een voucher. 

Reputatie 5
Badge +1

Beste Suus,

Bedankt voor je bericht op onze Community.

Op dit moment is TUI druk bezig om alle vouchers voor 1 juni uit te reiken aan onze klanten. Wanneer de klant binnen een jaar niet de mogelijkheid of de wens heeft gehad om de voucher te gebruiken, kan deze omgezet worden in een restitutie in geld. Dit kan echter pas na een jaar. Hoe dit proces dan precies in zijn werk gaat, is nog niet bekend. Wanneer hier meer informatie over is, zal dat op onze FAQ vermeld worden. https://www.tui.nl/coronavirus-faq/

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Blijf gezond!

Vriendelijke groeten,

Tessel

Goedenavond,

Wij hadden in de aprilvakantie een reis geboekt. Door het Coronavirus ging deze reis niet door. Ik heb een voucher ontvangen waarmee ik tot eind maart 2021 een nieuwe reis kan boeken. Wegens omstandigheden lukt dat niet en ik wil de reden niet in deze community melden. Ik wil daarom graag met u persoonlijk contact.

Reputatie 4
Badge

Beste @RobH

Ik zal je even een privé bericht sturen.

Groet, Daisy 

Reageer