Vraag

Is er al meer informatie over mijn reis in Juni?

• 8 mei 2020
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

We hebben een reis geboekt naar Zweden met vertrek op 19 Juni. Met alles wat ik nu lees over het Corona ook in Zweden is het zeer onwaarschijnlijk dat deze vakantie door kan gaan. Heeft iemand al iets meer informatie ?

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Frits,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Hoe graag ik je nu een duidelijk antwoord zou willen geven, kan ik dat helaas nog niet. Vooralsnog staan de bestemmingen tot 28-05 geannuleerd, en heeft TUI nog geen uitspraak gedaan over reizen na die datum. De mogelijkheden moeten per bestemming bekeken worden en de informatie over de verschillende bestemmingen verandert dagelijks. Om die reden kunnen wij je nog geen verdere informatie geven over vertrekken vanaf 29 mei 2020 e.v.. Zodra wij hier meer over weten, zal dit direct gemeld worden op de website en via onze andere kanalen.

Wanneer je twijfels hebt over je reis van 19 juni, kun je er voor kiezen om gebruik te maken van onze versoepelde omruilgarantie. Alle reizen kunnen voor 31 augustus omgeboekt worden naar een andere vertrekdatum t/m zomer 2021, bestemming of gezelschap.  Meer informatie hierover vind je in onze FAQ.

Sorry dat ik je niet meer duidelijkheid kan geven, echter hoop ik je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Voor nu wens ik je een fijn weekend en veel gezondheid toe.

Groet, ^Daisy

Reageer