Vraag

Is er al duidelijkheid over onze reis naar Kaapverdië?

• 11 mei 2020
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Onze vakantie naar Kaapverdië staat gepland voor 29 Mei. 

Ik ga er niet van uit dat we gaan maar wil nu wel graag duidelijk.   

Omboeken is voor ons nl nog geen optie want de vakantie (mei 2021) die we willen is nog niet boekbaar. 

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Natasjaj,

Ik begrijp heel goed dat je duidelijkheid wilt, omdat de situatie op dit moment zo onzeker is. We realiseren ons dat 28/5 dichtbij komt en ik kan je garanderen dat de reizen die kort na die datum de hoogste prioriteit hebben. 

Op dit moment is er nog geen nieuwe datum bevestigd. Wij staan in contact met branchevereniging ANVR en Buitenlandse Zaken. Op het moment dat de annuleringen worden verlengd, wordt dit op onze FAQ pagina. Graag zou ik je daarom willen adviseren om deze pagina in de gaten te houden. 

Achter de schermen zijn collega's druk bezig met de opbouw van 2021. We hopen daarom dat Kaapverdië voor mei 2021 snel boekbaar is. Het voordeel van onze versoepelde omruilgarantie, is dat dit tot 7 dagen voor vertrek mogelijk is. Je zou er voor kunnen kiezen om 7 dagen voor vertrek nogmaals te kijken of mei 2021 al boekbaar is. Echter hoop ik dat we je al sneller meer informatie kunnen geven. 

Groet, ^Daisy

Reageer