Vraag

is Aphrodite in Tsilivi open?

• 17 juli 2020
  • 11 reacties
  • 183 Bekeken

Wij hebben een reis geboekt naar Aphrodite in Tsilivi met vertrek op 15/8. Naar wij hebben gehoord gaat het complex dit jaar niet meer open. Maar we hebben nog steeds geen bevestiging gekregen. Is er misschien iemand hier die dit weet. Tui zegt dat ik moet afwachten.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Cora Rademakers,

Begrijpelijk dat je vragen hebt over je aanstaande reis naar Zakynthos. Toevallig ben ik begin juli langs geweest in het TIME TO SMILE Aphrodite Village. De manager van het complex sprak de wens uit om begin augustus weer open te gaan, maar had op dat moment nog geen concrete openingsdatum. Wij proberen zo'n drie á vier weken vooruit te lopen op de reserveringen, zodat je op tijd weet of je reis door kan gaan of niet. Op dit moment durf ik je daar ook helaas nog geen uitsluitsel over te geven.

Je kan uit voorzorg altijd je reis omboeken naar bijvoorbeeld een vertrek later dit jaar, een andere accommodatie of een geheel andere bestemming. De voorwaarden van de Omruilgarantie kan je hier vinden.

Ik weet niet hoe lang geleden je een medewerker van TUI hebt gesproken, maar je kan altijd nagaan of er wellicht momenteel wat meer duidelijkheid is. Je kan hiervoor bellen naar telefoonnummer 088 088 58 85, zodat iemand met je boeking mee kan kijken.

Groetjes,

Mark

Dankjewel Mark, ik ga maandag maar weer eens bellen. Op jullie website zag ik dat alle prijzen tot mei volgend jaar zijn weggehaald. Daar maak ik uit op dat ze niet meer open gaan dit jaar.

Beste @Cora Rademakers,

Begrijpelijk dat je vragen hebt over je aanstaande reis naar Zakynthos. Toevallig ben ik begin juli langs geweest in het TIME TO SMILE Aphrodite Village. De manager van het complex sprak de wens uit om begin augustus weer open te gaan, maar had op dat moment nog geen concrete openingsdatum. Wij proberen zo'n drie á vier weken vooruit te lopen op de reserveringen, zodat je op tijd weet of je reis door kan gaan of niet. Op dit moment durf ik je daar ook helaas nog geen uitsluitsel over te geven.

Je kan uit voorzorg altijd je reis omboeken naar bijvoorbeeld een vertrek later dit jaar, een andere accommodatie of een geheel andere bestemming. De voorwaarden van de Omruilgarantie kan je hier vinden.

Ik weet niet hoe lang geleden je een medewerker van TUI hebt gesproken, maar je kan altijd nagaan of er wellicht momenteel wat meer duidelijkheid is. Je kan hiervoor bellen naar telefoonnummer 088 088 58 85, zodat iemand met je boeking mee kan kijken.

Groetjes,

Mark

Beste Mark, helaas krijg ik een bandje te horen dat er nu info kan worden gegeven voor vertrek t/m 12 augustus en dat het geen zin heeft aan de lijn te blijven als je later vertrekt en dus geduld moet hebben,

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Cora Rademakers,

Ik zie inderdaad op de website van TUI staan dat de appartementen pas volgend zomerseizoen weer worden aangeboden. Ik heb getracht telefonisch contact te krijgen met de accommodatie, maar helaas zonder resultaat. Op basis van de informatie die op de site staat en die mij kenbaar is gemaakt tijdens mijn bezoek begin juli, verwacht ik dat Aphrodite Village dit jaar helaas niet meer open gaat.

Het is momenteel echter wel nog zaak dat je het officiële bericht van TUI hierover moet afwachten voordat de reis ook daadwerkelijk wordt geannuleerd. Ik kan persoonlijk dit proces helaas niet versnellen. De betaling hoeft sowieso pas eind deze week te worden voldaan, en ik meen dat er dan al duidelijkheid is. Hier zou ik dan ook gewoon even mee wachten, indien dit niet al is gedaan uiteraard. Als de reis definitief is geannuleerd, ontvang je een voucher over hetgeen wat je al hebt betaald. Als je niks hebt betaald, ontvang je ook geen voucher.

Uiteraard bestaat er wel de mogelijkheid om, mocht je dit jaar nog willen afreizen naar Zakynthos of een andere bestemming, je te oriënteren op een andere reis op de website.

Groetjes,

Mark

Beste @Cora Rademakers,

Ik zie inderdaad op de website van TUI staan dat de appartementen pas volgend zomerseizoen weer worden aangeboden. Ik heb getracht telefonisch contact te krijgen met de accommodatie, maar helaas zonder resultaat. Op basis van de informatie die op de site staat en die mij kenbaar is gemaakt tijdens mijn bezoek begin juli, verwacht ik dat Aphrodite Village dit jaar helaas niet meer open gaat.

Het is momenteel echter wel nog zaak dat je het officiële bericht van TUI hierover moet afwachten voordat de reis ook daadwerkelijk wordt geannuleerd. Ik kan persoonlijk dit proces helaas niet versnellen. De betaling hoeft sowieso pas eind deze week te worden voldaan, en ik meen dat er dan al duidelijkheid is. Hier zou ik dan ook gewoon even mee wachten, indien dit niet al is gedaan uiteraard. Als de reis definitief is geannuleerd, ontvang je een voucher over hetgeen wat je al hebt betaald. Als je niks hebt betaald, ontvang je ook geen voucher.

Uiteraard bestaat er wel de mogelijkheid om, mocht je dit jaar nog willen afreizen naar Zakynthos of een andere bestemming, je te oriënteren op een andere reis op de website.

Groetjes,

Mark

beste Mark,

ik ontving zojuist een bericht van Tui dat onze reis door kan gaan. Het is wel een soort van standaard mail maar wel met ons boekingsnummer erin. Dus ik ga er nu vanuit dat Aphrodite toch open gaat. Of heb jij andere info? Ook onze jongste dochtertje twee dagen later nareist naar Aphrodite heeft de mail van Tui gehad.

Beste @Cora Rademakers,

Groetjes,

Mark

beste Mark,

ik ontving zojuist een bericht van Tui dat onze reis door kan gaan. Het is wel een soort van standaard mail maar wel met ons boekingsnummer erin. Dus ik ga er nu vanuit dat Aphrodite toch open gaat. Of heb jij andere info? Ook onze jongste dochtertje twee dagen later nareist naar Aphrodite heeft de mail van Tui gehad.

Nu net via fb Messenger een bericht van Tui dat ze op dit moment nog geen zekerheid kunnen geven. Dat is toch wel heel vreemd.

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Cora Rademakers,

Ik heb op basis van de informatie die op onze site staat de conclusie getrokken dat het Aphrodite Village dit zomerseizoen wellicht niet meer open gaat. Als je een bericht hebt ontvangen dat je reis wél doorgaat, dan is dit leidend. Ik heb helaas geen aanvullende informatie hierover, dus deze informatiegeving kan je aanhouden.

Groetjes,

Mark

Beste @Mark,

Ik vind de berichtgeving erg vaag. Heb gebeld met Tui en zij zeggen dat ze geen uitsluitsel kunnen geven of het appartement open is want dat dat voor een andere afdeling is. Toen ik vroeg of ik daar kon informeren werd gezegd dat dat niet kon. Zij zeiden ook dat de mail die ik heb gehad leidend is. Maar het blijft raar dat niemand met zekerheid kan zeggen dat het complex open is. Als dat niet zo is dan wil ik dat vooraf weten zodat we zelf mee kunnen beslissen waar we dan evt naar toe gaan. En niet ter plekke horen dat we ergens anders heen moeten. 

Hi Cora, 

Ik kan me voorstellen dat de tegenstrijdige berichtgevingen erg verwarrend zijn. 

De wijzigingen per bestemming volgen elkaar in een razendsnel tempo op en de situatie blijft van dag tot dag wijzigen. Ik heb nog even met je meegekeken of ik inmiddels meer informatie beschikbaar heb voor je en ik zie dat wij een officiële berichtgeving hebben ontvangen van onze collega's van de ondersteunende afdeling dat het TIME TO SMILE Aphrodite Village niet geopend zal zijn op 15 augustus. In de loop van de week zal je hierover van ons een officieel bericht ontvangen, met een mogelijke annulering of een alternatief.

Mocht je in de tussentijd zelf al je reis willen omboeken, dan mag je natuurlijk gebruik maken van onze versoepelde omruilgarantie, waarvan mijn collega Mark in een eerder bericht al een link heeft vermeld, die jou zal doorverwijzen naar de uitgebreide voorwaarden. Mocht je jouw reis willen omboeken, dan wil ik je adviseren om telefonisch contact op te nemen met ons Contact Center. Mijn collega's zijn van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 uur en 22:00 en op zondag tussen 09:00 uur en 22:00 uur bereikbaar via telefoonnummer 088 - 088 58 85. Via de TUI Community kunnen we je helaas niet assisteren bij het omboeken van jouw reis.

Hopelijk heb ik je met deze informatie wat meer duidelijkheid kunnen geven Cora.

Groet, 

Kaylee

Beste @KayleeJD,

eindelijk dan duidelijkheid. Ik heb je collega’s weken geleden al gezegd dat het complex niet open zal gaan. Bij jullie was dit ook al eerder bekend want alle prijzen voor dit seizoen zijn van jullie website weggehaald. Waarom dan niet direct iedereen informeren die dit appartement geboekt heeft. Kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn. Nu zijn we intussen weken verder en wat er nog beschikbaar is op Zakynthos is duurder. Ik heb eergisteren nog gebeld en toen zei jouw collega dat ze het heel raar zou vinden als we nu nog zouden horen dat het appartement niet open zou gaan. 

Reputatie 5
Badge +1

Beste Cora,

Ik begrijp goed dat het vervelend is om te moeten wachten op duidelijkheid, en dat de berichtgeving soms tegenstrijdig is.

Zoals Kaylee al aangaf: de wijzigingen per bestemming volgen elkaar in een razendsnel tempo op en de situatie blijft van dag tot dag wijzigen. 

Dit zorgt ervoor dat wij niet altijd direct duidelijk hebben of een bestemming of accommodatie beschikbaar is. Dat kan tot gevolg hebben dat we een accommodatie niet actief aanbieden, maar achter de schermen wel hard werken om de reeds geboekte vakanties wel gewoon door te laten gaan of een passend alternatief te vinden.

Je kunt er echter van uit gaan dat iedere TUI medewerker zijn uiterste best doet om alles zo goed mogelijk te regelen voor onze klanten.

Groeten,

Tessel

Reageer