Vraag

Ik heb aanbetaald, kan ik alsnog omboeken?

• 7 mei 2020
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Badge

Wij, een gezin met een kindje van 6 gingen naar Gran Canaria op 6/7/20 vanuit Eindhoven.

Ik heb enkel het voorschot betaald van onze reis , en moet dus nog de rest van de reissom voldoen. Kan ik toch al omboeken (omruilgarantie) naar volgend jaar? En wat als het desbetreffende hotel nog niet openstaat voor boeking?

Wij moeten ons daarbij aan de Belgische maatregels (wij wonen in België) houden, moelijkheid 1. We zijn ook gelimiteerd tot juli en augustus om op vakantie te kunnen, dus dat is moeilijkheid 2!

Alvast bedankt voor alle reacties.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Kathleen,

Ja, je kunt je geboekte reis gewoon omboeken naar een vakantie volgend jaar. Het is niet nodig om eerst de reissom te voldoen.

Je kunt kosteloos omboeken naar een andere datum (t/m zomer 2021), bestemming of ander reisgezelschap. Je kunt omboeken naar iedere bestemming die boekbaar is. Als het hotel dat je nu hebt geboekt (nog) niet beschikbaar is, kun je dus ook omboeken naar een ander hotel (of zelfs een andere bestemming).

- Omruilen mag tot 7 dagen voor vertrek*. 
- De oorspronkelijk geboekte vertrekdatum dient te zijn gelegen voor 31 maart 2021.
- De versoepelde omruilgarantie is geldig tot en met 31 augustus 2020
- De omruilgarantie kan ingezet worden voor een vertrek later in het zomerseizoen, het najaar of de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periodes boekbaar zijn.

*Voor rondreizen en riviercruises is omboeken mogelijk tot 21 dagen voor vertrek. 

Als de reissom van uw nieuwe vakantie duurder wordt, dan is de meerprijs van deze vakantie voor eigen kosten. Als de reissom van de nieuwe vakantie goedkoper wordt, dan krijg je het verschil terug tot maximaal 40% van de initiële reissom in de vorm van een voucher.

Meer informatie hierover vind je in onze FAQ en in de voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Vriendelijke groeten,

Tessel

Reageer