Vraag

Hygiëne bedden en corona Rei del Mediterrani Palace Playa de Muro

• 24 juli 2020
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik vraag me af welke extra maatregelen er genomen worden om de bedden vrij te houden van Covid-19 en andere virussen? Ik ga naar hotel Rei del Mediterrani Palace in Playa de Muro op 1 augustus a.s..  Wat is de ervaring van andere reizigers omtrent extra hygiëne van de bedden? Zoals het reinigen van matrassen, onderlakens, dekbedden, kussens etc.?

1 reactie

Hi @Linda Jorissen-Oomen,

Welkom op onze Community en bedankt voor je bericht.

Ik kan begrijpen dat je graag goed voorbereid op vakantie gaat. Zoals je wellicht kunt voorstellen volgen de verschillende bestemmingen en accommodaties de plaatselijke maatregelen rondom onder andere de hygiëne van de kamers en de bedden nauwlettend op. De genomen maatregelen zijn echter per bestemming en per type accommodatie verschillend. Een persoonlijke ervaring vanuit ons team over hotel Rei del Mediterrani kan ik je helaas niet geven. :-(

Enkele van onze TUI collega's zijn afgelopen week wél op Zakynthos geweest. In de betreffende accommodaties waar zij zijn geweest geldt bijvoorbeeld dat de bedden gedurende het verblijf tussentijds niet worden verschoond, om juist zo extra voorzichtig te kunnen zijn en eventuele bestemming te voorkomen. De kamers en dus ook de bedden worden vanzelfsprekend vóór elke nieuwe check-in grondig gereinigd en de kamers worden daarnaast ook enkele uren voor aankomst gelucht. In hun geval was het bijvoorbeeld op aanvraag wél mogelijk om bij de receptie een schone set met beddengoed aan te vragen. Dit wel met de kanttekening dat de bedden door de reiziger zelf worden verschoond. 

Hopelijk zijn er andere reizigers/leden in onze Community die hun persoonlijke ervaringen met jou kunnen delen. :-)

Mocht je verdere vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten Linda.

Groet, 

Kaylee

Reageer