Vraag

Hoe zit het met de betaling als ik mijn reis omboeken in verband met Corona?

  • 17 mei 2020
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Beste tui. 

Ik heb Van de week mijn vakantie om laten boeken ivm we niet naar rhodos kunnen, naar een vakantie in Nederland 

Precies op de zelfde datum als we naar het rhodos zouden gaan dat is 2-6-20

De mevrouw aan de telefoon zei tijdens het om boeken dat wij alleen het verschil moesten betalen voor deze reis omdat wij een aanbetaling hadden gedaan voor de reis naar het rhodos!!   

Maar ik zie in mijn tui alleen maar het hele bedrag staan en we hadden het al moeten betalen ! 

Kan ik dus nu alleen het bedrag bij betalen wat ik verschuldigd ben aan mijn nieuwe vakantie  zodat jullie het oplossen met die voucher ?  (Want jullie hebben dat bedrag al ontvangen van ons ) 

Het is allemaal zo onduidelijk in de mijn tui app

Groeten thamara 


1 reactie

Reputatie 1

Beste @Thamara ,

 

Hierbij kan ik je via de Community niet direct helpen. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's via 088 - 088 58 85. Zij zijn vandaag tot 23.00 uur aanwezig en morgen weer vanaf 8.00 uur. Ze kunnen direct in jouw boeking meekijken en het eventueel ook gelijk aanpassen.

 

Veel succes en ik wens je nog een fijne zondag!

 

Groet, ^Merel

Reageer