Hoe zal de anderhalve meter afstand worden toegepast?

• 15 april 2020
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Nu Tui vermoedelijk vanaf 10 mei weer vakantie vluchten gaat uitvoeren ben ik benieuwd hoe dat zal gaan in de vliegtuigen. Mag je dan als echtpaar naast elkaar zitten als overal 1,5 meter afstand tussen moet zitten. Dat 1,5 meter beleid zal nog wel een flinke tijd gaan duren en dan lijkt mij dit erg onhandig. Over ruim 2 weken moet ik de hoofdsom betalen dus twijfel nu enorm. Zeker nu net in het nieuws is geweest dat een voucher aan alle kanten rammelt en wij nu al weten dat wij gezien onze leeftijd en gezondheid na deze vliegreis niet meer gaan of kunnen vliegen.

6 reacties

Reputatie 1

Beste @Drika ,

Je naam kwam me gelijk bekend voor. Volgens mij hebben wij eerder contact gehad met elkaar via de Community? Als ik het goed heb, heb je uitstel tot betaling gekregen tot 24 mei. Ik wil je adviseren om dit nog af te wachten. In ruim 5 weken kan er namelijk nog heel veel veranderen. Het is voor iedereen een onzekere tijd.

Fijne avond nog.

Groet, ^Merel

Beste Merel

Telefonisch werd mij toegezegd uitstel te hebben tot 24 mei maar dat is niet schriftelijk bevestigd en in mijn papieren staat 2 mei dus ik vertrouw het niet echt. De MP was duidelijk dat die 1,5 meter nog heel lang zou gaan duren maar we zullen idd zien. Mvg

Maar toch ben ik wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van dit topic.
"Hoe zal de anderhalve meter afstand worden toegepast in vliegtuigen straks?" 
Aangezien ik op 12 mei vlieg…. 

Reputatie 1

Beste Rene,

In een ander topic hebben we elkaar al verder gesproken en de informatie gegeven die we nu hebben. Deze vraag is nu nog niet aan de orde. Hopelijk gaat het ook niet zover komen, maar dit durf ik natuurlijk niet met zekerheid te zeggen. Het zou kunnen dat we als samenleving creatiever moeten gaan zijn in de toekomst.

Groet, ^Merel

Maar toch ben ik wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van dit topic.
"Hoe zal de anderhalve meter afstand worden toegepast in vliegtuigen straks?" 
Aangezien ik op 12 mei vlieg…. 

Is hier al een antwoord op gekomen? Tot 28e mei is alles geannuleerd, maar ik ben ook benieuwd hoe dit ingeregeld gaat worden. Gr, Ariane

Reputatie 4
Badge

Beste @Ariane,

Achter de schermen wordt er gigantisch hard gewerkt om antwoord te kunnen geven op deze vraag. Het is een zeer uitdagende puzzel die gelegd moet worden, om alle stukjes een plek te geven. Ik kan daarom nog geen antwoord geven op de vragen hoe “het nieuwe vliegen” er uit gaat zien, omdat men er nog volop mee bezig is. 

Tot nu toe zijn alle vluchten tot 28/5 geannuleerd door TUI. In de loop van deze week wordt er een uitspraak gedaan over vluchten na die datum. Wanneer er een uitspraak is, zal dit via onze TUI FAQ pagina gecommuniceerd worden. Ik zou je daarom willen vragen deze pagina in de gaten te houden.

Voor nu wens ik je een fijne nieuwe week en veel gezondheid toe. 

Groet, ^Daisy

Reageer