Vraag

Hoe krijg ik z.s.m. mijn geld of voucher?

• 6 mei 2020
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

21 maart zijn wij gebeld dat onze reis naar Euro Disney werd geannuleerd. Wij zouden ons geld terug krijgen. Kreeg pas vorige week te horen dat wij geen geld terug krijgen maar een cheque. Na weken bellen krijg je dit pas te horen. Vorige week contact gehad en kreeg ik als smoes te horen dat dit nog niet was geregeld omdat alles handmatig uitgezocht moest worden. Vandaag weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat het technisch nog niet mogelijk was om een cheque uit schrijven. Welke smoes hebben jullie nog meer. Onze reis zou vorige week geweest zijn. Daarnaast melden jullie dat ik pas na een jaar mijn geld terug kan krijgen als ik geen gebruik maak van de cheque terwijl overal wordt vermeld dat dit met een half jaar kan. Ik wil graag zo snel mogelijk een cheque en mijn geld terug, met een bedrijf wat niet communiceert en eigen regels erop na houd wil ik geen zaken doen. 

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Leontine

Wat vervelend om te lezen dat je steeds een ander antwoord krijgt. Bij deze bijzondere situatie komt er zoveel bij kijken, dat we niet vanaf moment één alle antwoorden paraat hadden. Wij hebben hier ook nog niet eerder mee te maken gehad. Ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je niet sneller geïnformeerd bent. 

Op onze FAQ pagina is veel informatie te lezen over geannuleerde reizen door TUI, over de vouchers en wanneer de vouchers verstrekt worden. Omdat elke boeking anders is en er verschillende bedragen zijn, moeten alle vouchers handmatig ingevoerd worden, waardoor er zeer veel tijd over heen gaat. Alle boekingen die vanaf 13 t/m 31 maart al geannuleerd zijn, met vertrek t/m 30 april 2020, worden in de loop van de maand mei uitgereikt. Ik verwacht dat jouw voucher hieronder valt, dus ik verwacht dat je hem binnenkort zult ontvangen. 

Ter info: Mocht je een nieuwe reis willen boeken, dan kan dit alvast. Je kunt de voucher ook later in je boeking laten verrekenen. 

Onze voucher kan na een jaar in geld uitbetaald worden, niet na een half jaar. Ook hierover lees je meer informatie op onze FAQ pagina. 

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je veel gezondheid toe. 

Groet, ^Daisy

Reageer