Beantwoord

Hoe krijg ik geld terug na omboeken?

• 31 juli 2020
  • 1 reactie
  • 475 Bekeken

Beste lezers, Ik heb mijn reis moeten omboeken ivm Corona virus. De nieuwe reis is een beetje goedkoper dan de eerste reis. Ik wil het verschil bedrag teruggestort krijgen op mijn rekening. Dat kan weet ik maar het zit zo goed verstopt dat ik het nergens kan vinden. Hoor graag hoe ik dat aangeef en hoe ik ervoor zorg dat ik dat bedrag terug krijg.

icon

Beste antwoord door Mark 1 augustus 2020, 12:41

Beste @Wendy H,

Als de reissom van je nieuwe vakantie lager is, dan betaalt TUI het verschil terug, tot maximaal 40% van de initiële reissom, en dit in de vorm van een TUI voucher. Hierbij wordt rekening gehouden met het reeds betaalde bedrag van de oorspronkelijke boeking. Als je de volledige reissom van je oude reis al hebt betaald, en je nieuwe reis is goedkoper, krijg je dus een X bedrag terug in de vorm van een voucher.

Hopelijk heb ik zo je vraag kunnen beantwoorden!

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Wendy H,

Als de reissom van je nieuwe vakantie lager is, dan betaalt TUI het verschil terug, tot maximaal 40% van de initiële reissom, en dit in de vorm van een TUI voucher. Hierbij wordt rekening gehouden met het reeds betaalde bedrag van de oorspronkelijke boeking. Als je de volledige reissom van je oude reis al hebt betaald, en je nieuwe reis is goedkoper, krijg je dus een X bedrag terug in de vorm van een voucher.

Hopelijk heb ik zo je vraag kunnen beantwoorden!

Groetjes,

Mark

Reageer