Vraag

Geldt de Omboekgarantie ook bij reizen die gepland staan in november?

• 22 mei 2020
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Heb comfort klasse bij geboekt bij boeking ,als de reis geannuleerd word ,krijg ik deze kosten dan ook terug ?

Omboekgarantue gelden deze ook bij reizen die gemaakt worden in november?

Normaal in hotel buffetten de hele dag als dit niet meer mogelijk is en dus ala carte word ,en juist daarom all in kies ,kan ik dan kosteloos omboeken of annuleren.

b.v.d

1 reactie

Hi Bollie,

Bedankt voor je bericht en welkom op onze community! 

Om gebruik te maken van de omruilgarantie dient je boeking aan een aantal voorwaarden te voldoen. De oorspronkelijk geboekte vertrekdatum dient te zijn gelegen voor 31/03/2021. De nieuwe vertrekdatum van de omgeboekte reis kan zijn later in het zomerseizoen, het najaar of in de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periode boekbaar zijn. Alle voorwaarden kun je bekijken via deze link. 

Wat betrefthet bij boeken van comfort klasse zal TUI het bedrag aan je restitueren in geld en dus niet in een voucher. Je ontvangt het geld via de wijze waarop je de services oorspronkelijk geboekt hebt. 

Het is niet mogelijk om kosteloos te annuleren. Dit kan alleen volgens de ANVR annuleringskosten. Het is wel mogelijk om gebruik te maken van onze omruilgarantie. 

Ik hoop dat je antwoord heb kunnen geven op je vragen. Mocht je nog iets willen weten stel je vraag gerust. 

Groet, Mae 

Reageer