Vraag

Geen informatie over het hotel: open of gesloten?

• 18 juni 2020
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Hallo.  In maart boekten we een verblijf in Port Aventura Park, all-in in het El Paso hotel (aankomst op 12/07).  We hebben de aanbetaling van 15% betaald zoals afgesproken, maar de rest is nog niet betaald.  Het park gaat open op 08/07 maar we weten nog steeds niet of het hotel zijn diensten goed kan aanbieden. We weten niet eens of het open zal zijn omdat de site van Port Aventura het niet langer aanbiedt.  We zouden hier graag informatie van TUI over willen hebben, maar ... niets.

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Swat,

Bedankt voor je bericht op onze Community. 

Vanuit de Community heb ik die informatie niet tot mijn beschikking. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met je reisbureau of ons Customer Services Center via het nummer 088 - 088 58 85. Zij kunnen jou mogelijk meer vertellen. 

TUI heeft een speciale pagina ingericht met landen waar we weer naar toe mogen. De pagina vind je hier. Op dit moment staat Spanje daar nog niet tussen, dus ik durf ook niet te zeggen of de reis daardoor door kan gaan. Wanneer je reis niet door gaat, zal je hierover geïnformeerd worden door TUI. Ook kun je een kijkje nemen op onze FAQ pagina, daar staat meer informatie over de reizen die geannuleerd worden. 

Wanneer je twijfelt over je reis, kun je er ook voor kiezen om de reis om te boeken naar een andere datum (of bestemming). Dit kan tot 7 dagen voor vertrek kosteloos. Ook hierover lees je meer informatie op onze FAQ pagina. 

Goed weekend toegewenst!

Groet, Daisy 

Reageer