Vraag

Gaat onze vakantie naar Ibiza op 29 mei door?

• 7 mei 2020
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Aangezien de vertrekdatum over minder dan 3 weken is zouden wij heel graag weten waar we aan toe zijn! Ik heb geprobeerd de klantenservice hieromtrent te bellen maar word afgescheept met een bandje waarop word gezegd dat jullie het nog niet weten.. Dit vind ik heel bijzonder. Het lijkt me namelijk heel sterk dat er over 3 weken ineens weer volop gevlogen mag worden en dat Spanje de grenzen weer opent voor het toerisme. Kunt u ons hier a.u.b. duidelijkheid over geven zodat wij weten waar we aan toe zijn?

Bij voorbaat dank!

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Estee,

Bedankt voor je bericht op onze Community. Ik begrijp dat je wilt weten waar je aan toe bent, ik zou precies hetzelfde hebben. Probleem is echter (en dat is niet om je zomaar een antwoord te geven), dat wij het oprecht nog niet weten. Anders zouden we het ook gelijk laten weten! 

De informatie over de verschillende bestemmingen verandert dagelijks. Om die reden kunnen wij je nog geen verdere informatie geven over vertrekken vanaf 29 mei 2020 e.v.. Zodra wij hier meer over weten, zal er contact met je worden opgenomen. Wanneer je twijfels hebt over het maken van je reis, dan kun je gebruik maken van onze versoepelde omruilgarantie. Alle reizen kunnen voor 31 augustus omgeboekt worden naar een andere vertrekdatum, bestemming of gezelschap. Dit mag maximaal 2x kosteloos.

Het spijt me dat ik geen ander antwoord voor je heb. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 

Groet, ^Daisy

Reageer