Vraag

doorgaan reis

• 22 juni 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Goedendag, 

Ik heb eigenlijk een vraag: waarom is er nog geen uitsluitsel van TUI over het wel of niet doorgaan van vakantie naar Canada in augustus? Ik weet dat TUI nu nog vakanties met eerdere vertrekdata behandelt, maar ik zou graag echt wel zo spoedig mogelijk willen weten waar ik aan toe ben voor het bekijken van alternatieven. Ik heb nl het vermoeden dat onze vakantie naar Canada (vlucht op Vancouver) niet door zal gaan, gezien eerder nieuwsbericht van AirTransat (uitvoerende luchtvaartmij) dat vluchten van/naar Amsterdam er dit jaar niet meer in zit, zie ook https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/air-transat-deze-zomer-niet-meer-naar-amsterdam-en-brussel voor meer details. 

Het is zo dat eind juni de vakantie betaald dient te zijn, maar heb daar niet veel animo voor in de wetenschap dat vakantie zeer waarschijnlijk niet door zal gaan. 

Derhalve zou ik het zeer op prijs stellen voor die tijd uitsluitsel te mogen ontvangen. 

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @TOJAC,

Bedankt voor je bericht op onze Community. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent voor je reis naar Canada. 

Op de website van TUI is een speciale pagina te vinden waarop per land is aangegeven wat de mogelijkheden voor vakantie zijn en welke maatregelen getroffen worden. U bekijkt deze pagina hier: https://www.tui.nl/corona-maatregelen/. Op dit moment bevat de pagina basisinformatie over het aanbod. De komende tijd zal dit worden uitgebreid meer informatie. Helaas is er nog geen informatie bekend over Canada. 

/e betalingstermijn is t/m 27/08/2020 versoepeld. Je mag de reis 3 weken voor vertrek betalen. Dit wordt niet aangepast in je gegevens, je mag zelf de vertrekdatum - 3 weken rekenen als uiterste betaaltermijn.

Wanneer je het vermoeden hebt dat je reis niet door zal gaan, kun je eventueel contact opnemen met ons Customer Services Center via het nummer via het nummer 088 - 088 58 85. Zij staan van 9:00-23:00 uur voor je klaar. Zij kunnen je meer informatie geven over de reis en indien gewenst direct omboeken naar een andere datum (en/of bestemming). Vanwege drukte kunnen de wachttijden wel iets langer zijn dan je normaal van ons gewend bent.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 

Groet, Daisy 

Reageer