Beantwoord

Contact CSC mbt omboeken

• 16 juni 2020
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Ik probeer telefonisch contact te krijgen met het CSC over het omboeken van mijn geplande reis op 12 juli. Helaas lukt dat niet, het betreffende formulier waar bij mijn boekingen op mijn TUI naar verwezen wordt, kan ik helaas niet activeren.

icon

Beste antwoord door FredB 16 juni 2020, 17:17

Uiteindelijk gelukt! Mijn dank. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @FredB,

Wat vervelend om te horen. Ik durf niet te zeggen wat ik voor je kan betekenen. 
Wat is de reden dat het niet lukt om contact te krijgen? Heb je het juiste nummer - 088 - 088 58 85? Het is vrij druk op het moment, dus het kan zijn dat de wachttijden langer zijn dan normaal. Als dat de reden is zou ik je willen vragen om op een later tijdstip terug te bellen.

Wat voor melding krijg je bij het formulier? Ik zou aan ICT moeten navragen of dit een bekend probleem is. 

Groet, Daisy 

Dank voor je reactie.

Inderdaad zal het druk zijn bij het CSC, ik had zo'n 20 minuten gewacht.

Volgens de aanwijzingen op de TUI site en in mijn boekingen staat achter mijn boekingsnummer een hyperlink naar Boeking omruilen of annuleren. Helaas krijg ik nu geen mogelijkheid om om te boeken. Overigens heb ik dat al eerder gedaan en ben toen teruggebeld door iemand van TUI dat dat op dat moment nog niet mogelijk zou zijn. Wellicht is dat de oorzaak.

Overigens tijdens de intro op het nummer dat je geeft wordt alleen gesproken over het omboeken van reizen NA 14 juli. Onze is van 12 juli naar Sicilië

Ik hoor graag je reactie.

Reputatie 4
Badge

Beste Fred, 

Wat je op het bandje hoort, gaat waarschijnlijk over om het omboeken van reizen in de komende twee weken. Natuurlijk mag je ook gewoon even aan de lijn blijven om jouw boeking om te zetten. Het spijt me dat de wachttijden langer zijn dan normaal, dat komt door de grote drukte. Ik zou graag je begrip hiervoor vragen! 

Succes! 

Groet, Daisy 

Uiteindelijk gelukt! Mijn dank. 

Reageer