Vraag

Bonaire van der Valk vertrek 18 juli

  • 28 juni 2020
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Is er iemand die ook 18 juli Bonaire heeft geboekt?

Bevestiging gekregen dat de reis doorgaat of is er geannuleerd? 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Beste Great,

Als je reis geannuleerd wordt, dan word je hiervan door TUI op de hoogte gebracht. Indien je geen bericht hebt gekregen dat je reis is geannuleerd, mag je ervan uitgaan dat je vakantie doorgaat.

Groeten,

Tessel

Nou dat is niet helemaal waar hoor. Kras houdt de reis aan zelfs nog 18 dagen voor vertrek alhoewel er geen zaterdagvlucht 18 juli  naar Bonaire is gepland. Zou nog altijd kunnen veranderen volgens Kras. De restbetaling is wel opgeschort naar twee weken voor vertrek aangezien we weigeren de restbetaling te voldoen. 

We vinden dat er wel heel lang wordt gewacht met duidelijkheid geven. Kras wil zelfs niet aangeven of we deze week wel duidelijkheid krijgen.

Onmogelijk om je zo voor te bereiden. Wij hebben ook verplichtingen … pension hond.. 

Ik mag toch hopen dat we deze week iets horen zeg 

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Beste Great,

Gezien de situatie op dit moment is het soms lastig om absolute duidelijkheid te verschaffen. Zoals gezegd: zolang je geen bericht van annulering hebt gekregen, gaan we ervan uit dat je reis gewoon door gaat. Nieuwe ontwikkelingen kunnen echter altijd nog roet in het eten gooien, waardoor we op een later moment toch genoodzaakt kunnen zijn te annuleren. Ik snap dat dat vervelend is, maar helaas is het in deze onzekere tijd niet anders.

Via de TUI Community hebben we geen inzicht in spciefieke boekingen of vluchtschema's. Indien je meer informatie wilt over jouw vlucht, kun je contact opnemen met het customer services center.

Vriendelijke groet,

Tessel

Als er geen vlucht gepland is, is het nogal onwaarschijnlijk dat de reis doorgaat. 
Niemand kan nog voor 18 juli boeken naar Bonaire.

Kom… wat denken jullie zelf ….zwemmen?

Sorry hoor maar je kunt mensen ook eindeloos aan het lijntje  houden 

Daarmee win je geen klanten. 


 

Reputatie 5
Badge +1

Beste Greet,

Zoals al eerder gezegd: via de TUI Community hebben we geen inzicht in de vluchtschema's. Over jouw specifieke boeking kun je contact opnemen met het customer services center.

Ik neem aan je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sluit bij deze dit topic.

Groet,

Tessel