Vraag

antwoorden via mail

  • 22 juni 2020
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb enkele weken geleden een formulier ingevuld om onze reis om te boeken.

Dit weekend heb ik jammer genoeg de oproep gemist van tui. Op het antwoordapparaat stond dat ik via mail meer uitleg kon vragen.

ik vind geen e-mail adres en het omboekingsformulier vind ik ook online niet om dit eventueel opnieuw in te geven.

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @Katrien,

Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact met het Customer Services Center op te nemen via het nummer 088 - 088 58 85. Zij staan van 9:00-23:00 uur voor je klaar. Vanwege drukte kunnen de wachttijden wel iets langer zijn dan je normaal van ons gewend bent. Zij kunnen je wel gelijk telefonisch meer informatie geven over de omboekmogelijkheden. 

Groet, Daisy 

Beste, 

 

ik moet vanuit belgië bellen en daardoor loopt de rekening hoger op dan verwacht.

Is er geen omruilformulier meer?

Reputatie 4
Badge

Beste Katrien,

Helaas was het werken met de omruilformulier niet de meest efficiënte manier, daarom wordt aan de klanten gevraagd zelf contact op te nemen met het Customer Services Center. Op deze manier kan de klant zelf bepalen wanneer dit het juiste moment is en kunnen gelijk de mogelijkheden besproken worden. 

Groet, Daisy 

Reageer