Vraag

Annulering Turkije 16 augustus

• 23 juli 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Graag wil ik weten of er al meer bekend is over vertrekdatum 16 augustus naar Turkije. Er wordt aangegeven dat jullie voor de betalingstermijn iedereen zullen informeren, maar tot op heden heb ik nog niks vernomen en de betalingstermijn is al snel. Telefonisch contact geprobeerd te zoeken, maar dat is nu alleen voor boekingen tm 12 augustus. 

Graag wil ik meer duidelijkheid. Ik vind het namelijk niet prettig als ik net betaald hebt en jullie de volgende dag met de bevestiging van annulering komen. Die kans dat de vakantie namelijk geannuleerd gaat worden is heel erg groot.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Beste Hip2020,

We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te informeren. Voor Turkije is het echter lastig om daar nu een eenduidig antwoord op te geven.

Hoewel we hier hard aan werken, kunnen we je op dit moment nog niet met 100% zekerheid zeggen of je vakantie doorgaat. Maar als we je reis nu annuleren, kunnen we dit ook niet terug draaien. We doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk duidelijk te krijgen.

Indien je ervan uit gaat dat je reis niet doorgaat of als je liever niet nu op vakantie wilt, dan kun je uiteraard gebruikmaken van onze versoepelde omruilgarantie. Daarom boek je tot 7 dagen voor vertrek je vakantie gratis om naar een andere periode, bestemming of reisgezelschap.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Ik probeer al een aantal dagen telefonisch contact met jullie op te nemen, maar de wachttijden zijn erg lang. Ik begrijp dit, maar ik wil wel graag meer duidelijkheid over mijn vakantie!

Is er al meer bekend over vakantiereizen naar Turkije?

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @hip2020,

Het reisadvies voor Turkije van het ministerie van Buitenlandse Zaken luidt momenteel: alleen noodzakelijke reizen. Daarom laten we op dit moment nog geen klanten uitreizen naar Turkije.

Er staat dat reizen naar Turkije binnenkort weer mogelijk gaat zijn, maar ik weet zelf nog niet precies wanneer dat gaat zijn. Het kan zijn dat jouw vakantie toch wel door gaat.

Je kunt ook een bericht sturen naar onze Social Media pagina op Facebook of op Twitter met jouw boekingsnummer er bij. Dan hoef je niet aan de telefoon te wachten. https://www.facebook.com/TUINederland/

Groetjes,

Dimi

Reageer