Vraag

Wanneer kan ik mijn stoelen reserveren?

• 16 juni 2020
  • 10 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb vliegtickets voor 11 juli naar Aruba, we gaan met het hele gezin en ik wil graag bij elkaar zitten. Wanneer kan ik mijn stoelen reserveren?

10 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste @PascalH,

Wat een fijn vooruitzicht, op vakantie naar Aruba! 

Het webportaal voor het maken van een stoelreservering is op dit moment nog uitgeschakeld. Het is nog niet bekend wanneer het portaal weer open gezet wordt. Ik zou je willen adviseren om onze site dagelijks in de gaten te houden.

Groet, Daisy 

Beste @TUI_Daisy,

Bedankt voor je antwoord. Ik ga de site in de gaten houden.

Groetjes,

Pascal

Ik ben even benieuwd of het al gelukt is Pascal.

Wij lopen er tegen aan dat het nog steeds niet kan 

Gr G

Reputatie 5
Badge +4

Beste @great,

Het is sinds afgelopen donderdag weer mogelijk om via de website een stoelreservering te maken. Je kan dit hier doen.

Groetjes,

Mark

Wij krijgen de melding

Er is iets misgegaan

Het inloggen is niet gelukt. De combinatie van uw achternaam en boekingsnummer is onjuist. Controleer uw gegevens en probeer opnieuw.

Reputatie 5
Badge +4

Beste @great,

Ik durf zo 1, 2, 3 niet aan te geven waarom je niet kan inloggen. Je kan proberen in te loggen met je reserveringsnummer (10-cijferig nummer) of je boekingsnummer (een combinatie van letters én cijfers, beginnend met een D).

Een andere reden is dat je wellicht niet met TUI fly vliegt, maar bijvoorbeeld met Transavia. Dit zou je in je boekingsbevestiging of tickets even moeten nakijken. Als je met Transavia vliegt, dan kan je op de website van Transavia ook je stoelen reserveren. Let hierbij op dat je hier je boekingsnummer (meestal begint dit met een D) moet invullen, en niet het 10-cijferige reserveringsnummer.

Hopelijk lukt het zo, anders kan je altijd contact opnemen met het TUI Customer Services Center om een medewerker met je mee te laten kijken.

Groetjes,

Mark

We hebben van Kras een nummer met 7 cijfers.

En het is zeker een tui vlucht 

Reputatie 1
Badge

Hoi @great,

Zou je a.u.b. contact kunnen opnemen met onze customer services center. Zij hebben meer inzicht in jouw boeking en kunnen met je meekijken en helpen met het reserveren van jouw stoelen. Ze zijn berijkbaar via dit telefoon nr: 088 - 088 58 85.

Vriendelijk groet,

Dimi

We hebben het achterhaald. 18 dagen voor vertrek is er nog geen vlucht en kunnen we daarom ook niet inloggen. Eindelijk de aap uit de mouw…

Annuleren doet Kras nog niet aan...

Reageer