Waarom laat TUI mijn ticket only annuleren voor mijn terugvlucht?

• 21 maart 2020
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

tui laat ticket only klanten na annuleren terugvlucht op Antillen in de steek. Mijn moet het zelf maar uitzoeken. SCHANDALIG

2 reacties

Via stand-by is mijn kind toch terug kunnen vliegen. Communicatie op Curaçao alsmede bereikbaarheid liet veel te wensen over. Je verwacht van een organisatie als TUI dat zij in staat moeten zijn sneller op te schalen. Beter te communiceren en vooral duidelijker.  Nu was er teveel ruimte voor speculaties.

Lesje voor de toekomst.

Beste Zwaan,

Door ernstige beperkingen van het vliegverkeer hebben wij helaas moeten besluiten om diverse vluchten te annuleren. Wij begrijpen dat dit een ingrijpende mededeling is en vinden het heel vervelend dat wij u niet op uw geplande vlucht naar Nederland kunnen brengen. De reisvoorwaarden van pakketreizigers maken dat wij hen voorrang moeten verlenen boven ticket only reizigers die op andere vervoersvoorwaarden reizen. We zijn in nauw overleg met het Ministerie van Buitenlandse Zaken om een oplossing voor deze situatie te vinden zodat u alsnog naar Nederland kunt reizen.

Met vriendelijke groet, 

Meryem 

Reageer